Thursday, October 10, 2019

 

Eindelijk weer 'goudkuipje smeerkaas'


Via een faceboek groep voor Nederlanders in amerika, raadde iemand dit aan en dat het gewoon goudkuipje smeerkaas is. Heel simpel en bij de Walmart verkrijgbaar. Ach dacht ik nog, het zal er wel wat van weghebben maar het vast niet helemaal zijn. Toch maar uitgeprobeerd en jawel hoor, dus gewoon Nederlandse smeerkaas. Ik was daar zelf dus nooit achter gekomen. Ik moest even zoeken want deze dip staat bij de verse groenten, en vers brood en ver weg van alle cream cheese en andere kazen. Nooit gezien dus voor vandaag. Ik heb alle cheese spreads en dips geprobeerd en alles is lekker super geel en plastic of roomkaas, dus waarom zo deze anders zijn. Ben erg blij te zeggen dat ik het in dit geval compleet verkeerd had. En ik ben nu lekker aan het smullen van stokbrood met 'goudkuipje'. Zo leer je nog eens wat :-)

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?