Sunday, November 19, 2006

 

Eerste bericht

Dit weblog heb ik zojuist opgestart. Ik heb meegedaam aan de Green Card lotterij en vorige week heb ik te horen gekregen dat ik op een Green Card naar Amerika mag gaan vertrekken.

Via dit weblog hou ik al mijn vrienden in Nederland straks op de hoogte van mijn belevenissen en nieuwe leven in de USA. Per 1 januari zal ik met het vliegtuig vertrekken. Ik had later kunnen gaan, maar ik vond 1 januari wel heel erg symbolisch. Een nieuw jaar, een nieuw land en dus een nieuw leven. En waarom zou ik wachten als op de 1e januari de tickets goedkoper zijn dan de tickets in de week die daarop volgt? Ik ben benieuwd of het vliegtuig vol zit straks...ik hoop eigenlijk stiekum van niet. Dan is er meer ruimte om even languit te gaan zitten. Zou ik op zo'n lange vlucht niet erg vinden :-)

In het volgende bericht zal ik mijn hele lotterij avontuur vertellen.

Comments:
Hallo Sue,

Kan ik je een vraag stellen.
 
Zeker. Ik heb je net via Alles Amerika even een e-mailtje gestuurd met mijn e-mail adres erin.

Vraag gerust, ik help je graag. Gefeliciteerd nog trouwens.

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?