Thursday, December 14, 2006

 

Cut off numbers

Ook al ben ik er al door, toch hou ik elke maand nog de cut off numbers in de gaten. Er zijn namelijk een aantal mensen die ik via internet heb leren kennen die ook meedoen aan de Green Card lotterij en nog vol spanning wachten. Wim en zijn gezin en Muke en zijn familie. Wim doet net als ik mee voor de regio Europa, Muke voor Azie. Deze maand zijn de cut off numbers voor alle regio's met maar heel weinig gestegen. En erger nog voor Azie met niks. Dat moet even een grove tegenvaller geweest zijn. Via deze weg wil ik iedereen dan ook even een hart onder de riem steken en veel success wensen. Jullie geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld op deze manier. Maar "What doesn't kill you, makes you stronger..." wordt er wel eens gezegd.

(Ja ik weet het, ik heb makkelijk praten nu met een Green Card op zak)

Ik blijf het allemaal in de gaten houden, ook straks in de USA.

Comments:
Bedankt voor de support Sue (ik blijf het zeggen whahah)! Hopelijk gaan de cijfers volgende maand als een speer omhoog en komt het allemaal goed.

Dat wordt weer stressen de komende maand, maar ik heb het ervoor over :)
 
Deze nummers zijn vergelijkbaar met de K1 en K3 visa's. Je kunt er soms niet van op aan. Soms gaat het heel traag dan weer gaat het snel. Het levert in ieder geval een hoop frustratie op.
 
Bedankt voor je kaartje, heb het gisteren thuis gekregen. Uiteraard is het inderdaad moeilijk nog af te spreken, je hebt nog zoveel te regelen, maar ik sta ook achter je en ik wens je straks alle succes toe overseas!!!
 
Bedankt voor de support Sue, dat hebben wij zeker nodig en voor Muke alles komt goed. Ook wij komen er
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?