Sunday, December 03, 2006

 

Etentje

Vanavond een etentje met mijn ouders, ooms en tantes en neven. Dit etentje is een paar jaar geleden door mijn oom in het leven geroepen om zo een nieuwe 'feestdagen' traditie te creeeren. Zodat we in elk geval nog een keer in het jaar bij elkaar zijn. Altijd erg gezellig. Een traditie is het wel geworden. Ik kijk er in elk geval naar uit. Volgend jaar zal ik er niet bij zijn, ik ben dan lekker van de warme Californische zon aan het genieten.

En nu weer verder met inpakken. Het gaat wel beter maar echt tevreden ben ik nog niet. Heb ik eindelijk in mijn CD en DVD collectie gesneden, komt het qua gewicht toch net in de duurdere verzendkosten uit. Tja dan kan ik er net zo goed nog wat DVDs en CDs weer terug bij doen.

Hetzelfde geld voor de kleding. Nadeel hier is echter dat de doos al vol zit, en het gewicht dan net in de duurste klasse valt. Er kan dus qua gewicht best nog wat kleding in de doos. Echter de doos werkt niet echt mee en vol is echt vol. Ik kan de kleding wel gaan induwen, maar ik vrees dat ik dan straks met een opengesprongen doos zit want kleding veert altijd weer terug.
En ja ik weet wel T-shirts en overige kleding hebben ze daar ook wel. Maar ik had net voordat ik de brief kreeg nieuwe kleding gekocht in April. En van de zomer nog wat leuke shirts gekocht want tja als het door gaat dan komen die goed van pas...Die ga ik nu dus niet wegdoen LOL. Koffers helpen ook al niet want waar je vroeger tot 32 kg mee mocht nemen per koffer is het nu slechts 23kg. Da's ook best nog wat, maar met spijkerbroeken en truien zit je er zo aan.

Ach het loopt allemaal wel los. Zodra alles is ingepakt (koffers en verhuisdozen) zal ik me een stuk beter voelen. Ik heb nou eenmaal een hekel aan inpakken en verhuizen. Maar je moet er wat voor over hebben LOL.

Comments:
We hebben wel een foto nodig van de ingepakte spullen. LOL
 
@blips:
Die heb ik net met de post verstuurd...is dat even pech LOL
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?