Friday, December 22, 2006

 

Fijne Feestdagen

Vanaf hier (en om 3.20 's morgens want ik ben nog aan het inpakken en opruimen) wens ik iedereen:

FIJNE FEESTDAGEN
EN EEN
GEZOND 2007


Totdat ik in de USA weer het internet op kan, zal dit voorlopig even het laatste bericht zijn. Ik verwacht ergens de tweede week van Januari toch wel een leuk internet cafeetje gevonden te hebben (bij voorkeur Starbucks met WiFi LOL).

Raar idee hoor dat het nu allemaal zo (vreselijk) snel dichtbij komt. Maar ook wel weer heel bijzonder. Dit is toch maar even een mooie kans die ik in mijn schoot geworpen heb gekregen. Ik begin het nieuwe jaar in elk geval goed...lekker in het warme California. Het schijnt daar nu winter te zijn zeggen ze. Maar met een temperatuurtje van tussen de 12 - 20 graden (volgens accuweather is het nu 12 C en kan het morgen zelfs 20 C worden) hoor je mij niet klagen.

Tot blogs in het nieuwe jaar.

Comments:
Merry Christmas and a Happy New Year

Blips
Minnesota USA

Ik hoop dat je een goede reis hebt (gehad)
 
Fijne feestdagen! Je geeft straks wel een voorproefje van wat wij kunnen gaan verwachten he ;)
 
Merry Christmas/Happy Chanucka, etc. and Happy New Year.

For January 1st, Welcome to the United States!!!

Ik ben nu een Starbucks koffie aan het drinken, heb m'n honden uitgelaten en het was warm buiten (Los Angeles, CA).

Have a good and safe flight!
 
Happy X-mas en een goede reis.
Heel heel veel suc6,..en we houden kontakt
 
@all
Dank jullie voor de berichten. Ik ben veilig aangekomen in de USA.

En ik heb overigens net een Starbucks Cinnamon Dolce Latte op (ref aan Xerces). Heerlijk. Dat schijnt een special te zijn, dus van de week neem ik er nog maar een. LOL warm weer en Sue aan de warme koffie...dat geintje heb ik vorig jaar in een snikheet London ook geflikt. De mussen vielen daar voor de verandering eens een keer van de daken, maar ik moest en zou toen een Caramel Macchaitto van de Starbucks.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?