Monday, January 08, 2007

 

Eerste 'baaldag' (nou ja een klein beetje dan)

Iedereen bedankt voor alle reacties. De banenjacht gaat goed. Dwz ik heb zojuist mijn eerste sollicitaties de deur uit gedaan. Morgen ga ik verder. Er zijn best veel mogelijkheden, dus hopenlijk gaat dat wat vruchten afwerpen.

Vannochtend begon goed. Maar niet heus. Ze hadden besloten van het hotel om het water af te sluiten, maar alleen het koude om een of andere reden. Ik kon nog net douchen en daarna was het gebeurt. Ik naar de receptie om het te melden dat het koude water niks meer deed, zo raar. O ja dat klopt dat wordt tot het eind van de middag afgesloten, want ze zijn er mee bezig. Oh ok. Dus weer terug naar mijn kamer en dan maar beginnen met internet. Daar ben ik wel 15 minuten opgeweest en toen was ook dat gebeurt. Ik kwam er ook niet meer op. Weer naar de receptie. Tja, ze wisten ook niet wat het was. Ik moest het aan het eind van de middag maar weer eens proberen. Geweldig...

Ik had dus geen internet en kon dus niet solliciteren, en geen koud water dus uiteindelijk zou dan de WC er ook wel mee stoppen, dat is immers koud water. Toen ik de knop van de WC uittestte, bleek mijn vermoeden inderdaad te kloppen. Ik was behoorlijk over de zeik (pun intended). Ik had weinig zin om op mijn kamer te blijven in dit soort 'omstandigheden'. Ik bedoel tenzij je brandblaren op wilt lopen kan je je handen niet eens wassen. Ja een luxe probleem ik weet het. De dag tevoren had ik al een adres van een Walmart opgezocht in Torrance. Dus ik besloot dan maar in mijn auto te gaan zitten en te gaan rijden. Hoera voor TomTom. Ik kwam bij de Walmart uit, heb daar even rondgekeken, ben vervolgens naar de Taco Bell gegaan die er vlakbij was en heb daar heerlijk Tacos gegeten en een Mountain Dew Code Red gedronken. Dat is dus niet mijn drank. De gewone MD vind ik heerlijk maar dit Code Red spul is niet aan mij besteedt. Maar dat weet ik nu dus LOL. Maar de Tacos smaakten prima.

Na de Tacos weer teruggereden naar het hotel. Hier en daar even lekker express verkeerd gereden om TomTom te testen. Ik denk dat ik die vanaf nu maar JoeJoe ga noemen. Hoe dan ook dat kleine apparaatje bracht me, na een paar keer irritant "Make a U turn" geroepen te hebben, waar ik daar echt niet kon keren, toch weer met een omweg op de goede weg terug.

Aan het eind van de middag was ik weer op het hotel. En zowaar er was weer water (warm en koud) en ik kon ook het internet weer op.

Net heerlijk op internet ge-jobhopt. Mijn resume staat nu op Monster en er zijn twee sollicitaties de deur uit. De rest (oa Universal, bedankt voor de suggesties) volgt morgen. En ik ga morgen weer even op apartementen af. Ik wil toch wel zsm mijn eigen stekkie hebben, dat is stukken goedkoper dan het hotel. Als er maar iets is met short term lease, en die lijkt ik wel te kunnen vinden, dan kan ik later altijd nog een andere kant op als ik ergens anders dan waar ik woon een baan vind.

Dat was het weer.

Comments:
Kan me goed voorstellen dat je daar de balen van krijgt!! Ben blij in ieder geval dat de problemen inmiddels zijn verholpen!
 
Even balen, maar het zijn eigenlijk maar de kleine dingen. Je hebt er in ieder geval een lekkere Taco aan overgehouden.
 
Maandag is baaldag dus die pech heb je nu eenmaal. Je hebt het goed opgelost met JoeJoe las ik. :)
 
Hey Sue,

Welkom in Amerika! Ik hoop dat je snel een leuke baan zult vinden, maar ook al is het niet wat je precies zoekt: gewoon nemen en ervaring opdoen en verder blijven zoeken tot je hebt gevonden wat je echt graag wilt doen. :)

Het gaat je allemaal lukken. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en kijk elke dag op je weblog om je te volgen.

Het is voor ons net zo spanend als voor jou! :)

Groetjes en we moeten een keer afspreken om ergens een hapje te gaan eten binnenkort!

Martin
 
Hi Sue wat denk je...Cut off numbers zijn bekent en we zitten erbij,..EINDELIJK.
Reserveer jij vast een Machiato??, want we komen er aan
 
Hoi Iedereen,

Bedankt voor de reacties. Baaldagen zitten er hier net als in NL ook wel eens tussen. Maar nu gaat alles weer ok :-)

Voor Wim,
GEFELICITEERD (nogmaals) dat is echt super. Voor jullie gaat de spannende tijd nu ook echt aanbreken.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?