Thursday, February 08, 2007

 

IKEA, mijn Stekkie en eindelijk fotos

Vandaag naar de Ikea geweest en van alles en nogwat voor mijn apartement gekocht. Morgen wordt het al afgeleverd, best snel. Ben echt blij dat Ikea hier in de buurt zit.

Ik moet bekennen dat mijn kleine apartementje nu toch wel een beetje, o jee het begint al ik kan dus niet meer op de Nederlandse uitdrukking komen, dan maar in het Engels “it grows on me”. Het begint me te bevallen zeg maar. Ik vond het eerst wat klein maar dat komt wel goed. Het wordt echt wel mijn stekkie.

Ik heb vandaag wat fotos gemaakt van het kale apartement. Ik kon alleen niet echt een goede hoek vinden voor wat meer ruimtelijk fotos maar dan hebben jullie in elk geval een idee.

Let op: De fotos zijn op een of andere manier aan elkaar geplakt. Apartement zijn in totaal 5 fotos en Universal ook 5.

Hier volgen wat fotos van het apartement (door mij genomen en van internet af):






De fotos links en rechts onder zijn van de studio ruimte. De foto rechts is genomen van waar op de andere foto de tassen staan. De deur links op de foto is die naar de badkamer. Daar tegen over maar niet zichtbaar op de foto, zit de deur naar de walk in closet en dan aan het einde de voordeur. Ik heb dus een klein gangetje zeg maar.


En dan nog de beloofde fotos van Universal:



De eerste foto is van de Universal bol bij de ingang, de tweede van het Hollywood sign die ik tegenkwam. (De echte bevindt zich telkens in de mist als ik die kant op ga). De derde foto is een grote boze vis, de 4e foto het uitzicht over Burbank, Studio City en wat er nog meer bijligt. De laatste foto is een van de huizen op Wisteria Lane van Desperate Housewives. Alle buitenscenes schijnen in Universal opgenomen te worden. De straat is daar opgebouwd.

De komende dagen ben ik druk met verhuizen. Maandag en Dinsdag overdag heb ik geen internet. De komende dagen blijft het dus even rustig op het log. Zodra ik weer internet heb, zal ik weer posten.

Ik vind het overigens heel leuk dat er al zoveel mensen zijn die mijn weblog lezen. Dank. Ik zal binnenkort ook de Engelse versie even goed updaten.

Tot weblogs.

Comments:
Wat leuk om wat foto's te zien. Zo krijgen de lezers een leuk zicht bij wat ze lezen! Fijn hoor!
 
Ik ben weer even bijgelezen. Je bent wel bezig geweest de laatste tijd! Het lijkt erop dat alle stukjes van de puzzel op z'n plaats beginnen te vallen. Veel plezier!
Groetjes, Annemiek in koud NY
 
Leuke foto's! Ik krijg alweer dat hele "LA gevoel" hier. Hier was het de afgelopen dagen sneeuw dus de zon daar maakt me wel jaloers hahah. Ik kan me die hele ride in Universal weer voor de ogen halen.

Die foto van de set van DH is ook grappig, toen wij 1,5 jaar geleden waren in Universal waren ze bezig met filmen dus hadden we die hele set niet gezien.

Blijf vooral posten, erg interessant om het allemaal te volgen! (Helaas heb ik zelf amper tijd meer om te schrijven)
 
Inderdaad leuke foto's! Ben beniewd wat je allemaal bij Ikea vandaan hebt weten te halen en wil het tzt graag terug zien in de foto's op je weblog. :)

Je bent al lekker goed bezig met het opbouwen van je nieuwe leventje in de States. Eigenlijk heel onwerkelijk allemaal denk ik, ook al voel je je al aardig thuis, toch?

Het is een leuke tijd, deze nieuwe start. Wij weten er alles van. Als je straks goed je weg weet te vinden in de burokratie met alle valkuilen en muren waar je soms tegenaan loopt, dan wil je echt nooit meer terug naar Nederland.

Je zult zien wat je allemaal kunt bereiken hier! :)

Succes en geniet van wat Amerika je te bieden heeft!
 
Het gaat inderdaad lekker hier.
Heb alleen nog steeds geen telefoon maar ok. Dat lost zich ook wel weer op.

Het weer is hier nog steeds lekker, ik heb perfect zicht op de Hollywood sign (nou ja ik moet even een blokje om lopen) en ben er wel wer aan toe om met werken te beginnen.

@Martin
Ik voel me inderdaad heel erg thuis in de USA. Ik heb nu al zoveel meer bereikt dan ik voor mogelijk had kunnen houden in zo'n korte tijd. Maar het is inderdaad nog wel onwerkelijk. Zal ook nog wel even een tijdje onwerkelijk blijven denk ik. Het zal wel wat meer gaan komen zodra ik weer lekker een werk ritme heb en het hier allemaal een wat 'normaler' ritme gaat krijgen.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?