Saturday, February 24, 2007

 

OSCARS deel 1

Ik woon nu op iets meer dan een mile (1.6km) van het Kodak Theater vandaan. Dat is waar de OSCARS worden uitgereikt op zondag. Van de week ben ik er even naar toe gegaan om de voorbereidingen te volgen. Ze zijn al een week bezig met het opbouwen van de tribunes die bij de rode loper staan. Heel erg leuk om te zien. De grote OSCAR beelden staan er ook al. En ze hebben een tentoonstelling waar een aantal OSCARS getoond worden. Ik geloof (bijna) alle OSCARS die dit jaar worden uitgereikt. Echter er zitten nog geen naamplaatjes op want dat gebeurt pas nadat de OSCAR is uitgereikt aan de winnaars (nogal logisch). Ik heb zelfs een echte OSCAR mogen vasthouden (en met mij ik weet niet hoeveel anderen LOL). Dat beeldje is erg zwaar. Ik vroeg of dat gedaan was vanwege de tentoonstelling (ivm met meenemen) of dat het in het echt ook zo zwaar is. Antwoord: Dit is de echte.........

Morgen (zondag) ga ik ook weer even richting Kodak Theater. Kijken of ik uberhaupt in de buurt kan komen en of er wat te zien valt. Er worden overal in de buurt straten afgezet en mag je niet meer parkeren dus we zien wel. Ik probeer het gewoon. Ik krijg in elk geval goede oefening want ik ga er dan heen lopen van mijn huis af. Is niet al te ver. Ik denk omgerekend iets van twee kilometer.

Maar ik ga ’s morgens eerst even naar de bioscoop. Het bedrijf waar ik voor werk heeft een nieuw bioscoop concept. Er is er een van in Los Angeles op dit moment en er wordt me al sinds ik begonnen ben op het werk gevraagd of ik daar al ben geweest. Dit concept willen ze namelijk gaan uitbreiden en gaat uiteindelijk de core business worden. Ik was daar dus nog niet geweest. Daar ga ik morgen dus even heen. Dan weet ik waar ze het over hebben. De OSCARS beginnen toch pas officieel om 17.00 uur, dus als ik rond een uur of 14.00 die kant op ga is vroeg genoeg naar mijn mening. Kan ik dan niks meer zien dan is het jammer. Ik ben nou eenmaal geen type om ’s morgens heel erg vroeg ergens te gaan zitten of liggen of wat dan ook. Als ik dat moet gaan doen dan bekijk ik het wel op TV.

Ik heb van de week ook wat fotos gemaakt maar die publiceer ik van de week. Mochten er namelijk nog fotos bijkomen dan kan ik die ook meteen publiceren.

Comments:
Oh wat leuk zeg! Zo maak je nog eens wat mee. Het zou wel leuk zijn als je nog in de buurt kunt komen zondag! Ben benieuwd ;-)
 
Hey, dat heb ik in 2000 ook meegemaakt. Nou ja, niet meegemaakt... maar wel 'gezien', die Oscar uitreikingen in LA van een afstandje. Je kon er niet omheen door alle lasershows die er ter plekker waren.

We werden er op geattendeerd door een (ex) Amerikaanse kollega destijds die in LA woont, anders hadden we niet eens geweten wat er daar gaande was.

We zijn toen maar lekker een hapje wezen eten in Mistery Castle in Hollywood en wat shows bijgewoond.

Ben benieuwd naar je foto's... :)
 
Ik ga live naar de uitzending kijken en mocht je toch bij de rode loper gaan staan kijken...zwaai ff..haha
 
Het is me helaas niet gelukt om bij de rode loper te komen LOL. Maar er vlakbij zijn was toch best wel bijzonder. Het is allemaal bijzonder goed afgezet dus er was echt niks te zien van veraf. Maar dan nog. Lasershows heb ik niet gezien. Ik was er toen het nog licht was dus als ze er waren was het niet te zien. Dit heb ik in elk geval ook weer meegemaakt allemaal. Wel leuk zo LOL.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?