Sunday, February 25, 2007

 

OSCARS Deel 2

Vanmiddag naar Hollywood Boulevard gelopen, althans zo ver als ik komen kon. Het is niet eens zo heel ver bij mij vandaan. Best goed te lopen. Dat moet ik onthouden want dat kan op vrije dagen nog leuke wandelingen oplevering. Ook andere richtingen op. Maar dat even terzijde.

Van de week kon ik nog bij het Kodak Theater komen en Hollywood Boulevard daarvoor. Vanmiddag was het compleet afgesloten. Het verkeer kon tot aan Sunset Boulevard rijden. Ik kon lopend tot aan Hawthorne Ave komen. Daarna was het compleet afgesloten behalve voor de gasten, die (bijna) allemaal in limos werden gereden. Ik heb zoveel limos voorbij zien komen. Ik moet vast een zeker een paar beroemdheden gezien hebben. Ik weet alleen niet welke...voor de zekerheid heb ik naar alle limos die langsreden maar vriendelijk gelachen (zwaaien ging me iets te ver).

Via omwegen konden we (ik en alle anderen, mijns inziens merendeel toeristen) uiteindelijk aan de andere kant van Hollywood Boulevard komen. Die was net voor Mann's Chinese Theater en ter hoogte van de Coffee Bean en Tea leaf afgesloten door een grote zwarte muurachtige constructie. Er viel echt niks, noppes, nada te zien. De mensen die op de tribunes zaten bij de rode loper hebben waarschijnlijk goud geld betaald om daar te mogen zitten, dus ach ja ik begrijp dat dan wel LOL. Ik kan in elk geval zeggen dat ik erbij was LOL.

Ik heb geprobeerd een kaartje te downloaden van de omgeving van het Kodak Theater maar dat wil niet helemaal lukken. Het blijft voor jullie dus even gissen naar de straten. Sunset Boulevard ligt ongeveer 3 blocks van het Kodak af en Hawthorne een block. Misschien helpt dat wat.

En dan nu de fotos. Deze zijn van van de week tijdens alle voorbereidingen.







Dit zijn alle foto's buiten het Kodak Theater. De foto van het grote OSCAR beeld die nogal donker is met recht boven het woord Kodak is genomen in het Kodak Theater en staat vlak onder de trap die naar boven loopt de zaal in. Helaas is de foto van dat stukje rode loper en de trap mislukt.

De laatste foto (rechts boven de tekst) is een foto van een aantal authentieke OSCAR beeldjes die vanavond worden uitgereikt.

En dan nu de fotos van eerder vanmiddag. Veel meer dan de blokkades viel er niet te zien. Het gejuich van mensen bij de rode loper was echter overduidelijk te horen. Dat was wel leuk. Ik had gehoopt even bij de Coffee Bean and Tea Leaf (concurrent van Starbucks) koffie te kunnen halen (het was niet al te warm vandaag) maar helaas die was gesloten voor het publiek.



De linker foto is van alle limousines die aan komen rijden op Highland Ave nog ver voor het Kodak Theater, de middelste is vanaf de blokkade vlakbij Mann's Theater, en de rechter voor de Coffee Bean and Tea Leaf

Nu zit ik inmiddels thuis naar de OSCARs te kijken. De binnenkomst op de rode loper heb ik net op TV gemist. Toen was ik op weg terug naar huis.

Vanmorgen ben ik ook nog naar die andere bioscoop geweest overigens. Het is inderdaad een bijzonder concept. Mooi Theater ook. De film die ik gezien heb "Breach" was ook goed. De film gaat over een CIA agent die 20 jaar voor de Russen gespioneerd heeft en een paar maanden voor zijn pensioen wordt gepakt. En doet het bijzonder goed hier. Het schijnt een must see te zijn en die heb ik nu dus gezien.

Dat was het weer even. Ik ga lekker verder naar de OSCARS kijken en morgen weer aan het werk.

Comments:
Leuk dat je er zo even in het echt van kan proeven, al kon je niks zien.
 
Ja het is echt heel speciaal om zoiets te kunnen meemaken, ook al was het dan van wat verder weg LOL. Ik heb nog nooit zoveel limousines bij elkaar gezien en zoveel agenten op de been.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?