Thursday, March 08, 2007

 

Weer een dag vrij

Heerlijk ik was vandaag weer vrij. Ik heb deze week en komende week sluitdiensten dus dat is wel even wennen. Maar het is toch best te doen.

Vandaag heb ik weer van mijn movie pass gebruik gemaakt. Ik kan namelijk bij alle aangesloten bioscopen gratis naar binnen. In een zeer korte tijd heb ik zo al heel wat films gezien (voor mijn doen dan). Is ook eigenlijk wel een beetje een must, want er wordt vaak gevraagd of een film leuk is of waar het over gaat. Als je dan wat meer kan vertellen dan een standaard verhaaltje van een papiertje af wordt dat heel erg gewaardeerd. Maar goed. Wat heb ik zoal gezien? Waarschijnlijk films die pas over een hele lang tijd in Nederland in de bioscopen verschijnen...

Hier komt de lijst:
-Music & Lyrics met Hugh Gant en Drew Barrymore. Een hele leuke film als je van jaren 80 boybands houdt, een echt chick flick dus (zeg maar meidenfilm), en de muziek blijft maar in mijn hoofd. De muziek is niet echt goed te noemen maar zodanig 'irritant' dat je er ook niet meer vanaf komt.
-Because I Said So met Diane Keaton en een heel hoop anderen. Over een moeder die zich overal mee bemoeit, en uiteindelijk een contact advertentie voor haar dochter plaatst met alle gevolgen van dien. Wel een leuk komedie.
-Breach met Ryan Phillipe, een waargebeurt verhaal over een CIA spion
-Number 23 met Jim Carrey over een man die door een boek geobsedeerd is door het nummer 23 en alles wat maar bij elkaar opgeteld 23 is
-Wild Hogs met John Travolta, William Macy, Tim Allen en Martin Lawrence over een groep mid lifers die samen met de motor erop uit gaan. Deze was bijzonder geestig.

En dan heb ik nog een film gezien waar ik de titel niet meer van weet, maar die ik volgens mij wel ergens in een oude post vermeld heb. Op zich eigenlijk best een korte lijst nog. Ik kwam er vandaag achter dat ik per dag 2 fims mag zien. Nou ga ik dat niet elke dag doen, maar een keer in de week moet toch zeker te doen zijn. In het begin in elk geval tot ik bij ben.

Nog behoorlijk wat films te gaan dus voordat ik bij ben met alle nieuwe releases. Ik heb maar besloten dat ik de achterstand niet ga proberen in te halen want dat gaat kwa tijd niet echt lukken. De films die ik wil zien, ga ik kijken en vanaf volgende week ga ik proberen naar alle nieuwe releases te gaan. In elk geval diegene die bij mij in de bios draaien. Van het weekend gaat "300" in premiere. Een film over de Slag bij Thermopylae (ofzoiets) waar Koning Leonidas en de Spartanen vochten tegen het Perzische leger. Niet echt mijn type film maar iedereen hier loopt er warm voor. Ze verwachten dat het een mega succes wordt dus we wachten af.

Verder ben ik al tig keer langs Pinks Hotdogs gereden, maar er nog niet gestopt. Dat staat ook hoog op mijn lijstje van Things to do. Pinks Hotdogs is een eettentje beroemd om zijn hotdogs en schijnt erg bekend te zijn. Ik had er zelf nog nooit van gehoord voordat ik naar de VS kwam, maar het is iets om uit te proberen.

Verder niet zo heel veel te melden. Het weer was heerlijk vandaag met iets van 20 graden. Dat belooft wat als het hier zomer wordt. En de klok gaat hier Zaterdag op Zondag a.s. al een uur voorruit. Gelukkig ben ik zondag vrij. Mocht ik me verslapen maakt het niet uit LOL.

Comments:
Je hebt het wel druk met al die films.

Ja dat beloofd wat voor deze zomer. Ik heb eigenlijk geen idee hoe heet het bij jullie zomers wordt. Hier vind ik het dan al heet zat.
 
"Because I said so", die wil ik wel eens gaan zien. Keaton, da's lang geleden + doet me een beetje aan mijn moeder denken. Ze zou zoiets misschien ook nog gedaan hebben, in de idee dat ZIJ dan kon kiezen wie haar schoonzou werd. LOL!
Sue, ik heb inmiddels de moed ook maar terug bij elkaar geraapt, en ben waar aan het bloggen gegaan op m'n vertrouwde stekkie:
http://kastelke.blogspot.com
 
Goh, klinkt goed 20 graden! Was het hier ook al maar zomer, afgelopen weekend was het hier in Antwerpen gelukkig ook fijn terrasjesweer en daar hebben we van genoten! En nu maar hopen dat we snel weer terug kunnen rondtuffen op onze nieuwe Vespa, ik mail je nog!
groetjes
An & Bob
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?