Saturday, April 21, 2007

 

Niet veel te melden (nou ja een beetje dan)

Ik heb niet echt veel te melden op het moment. Ik heb op dit moment totaal geen fut meer. De uren van mijn werk zitten zodanig raar in elkaar dat ik voor mijn gevoel compleet geen tijd heb om bij te komen. Bijvoorbeeld je werkt tot 3am en bent de dag erna vrij en de dag daarna mag je weer om 9am verschijnen. Of je werkt to 3am en mag de dag erna weer om 11 uur beginnen. Veel echte vrije tijd is er dus niet. En de tijd die er is probeer ik zoveel mogenlijk te gebruiken om bij te slapen maar ook dat gaat niet echt geweldig. Het zal wel.

Wel heb ik van de week nog twee films kunnen zien. Vraag me alleen niet hoe want ik was dood en dood op. Maar ja er wordt toch wel verwacht dat we tenminste de films die het goed doen hebben gezien. Dus de twee films die ik van de wek en vorige week gezien heb zijn Perfect Stranger en Disturbia.

Perfect Stranger is met Bruce Willis en Halle Berry. Een journaliste verdenkt een advertising magnaat van een moord en wil natuurlijk de scoop hebben dus infiltreert in het bedrijf. Een en ander blijkt echter compleet anders in elkaar te zitten. Film zit goed in elkaar en nam een hele andere wending dan ik verwacht had.

Disturbia is met Shia LeBeouf (van Even Stevens) en Karen Ann Moss. Jongen verliest zijn vader en gaat een beetje de verkeerde kant op waardoor hij 3 maanden house arrest krijgt (met zo'n enkel band). Uit verveling begint hij de buren te bespioneren en denkt dat een buurman verantwoordelijk is voor een moord. Zit leuk in elkaar. Het schijnt een bewerking te zijn van Rear Window maar die film heb ik zelf nooit gezien.

En dan heb ik van de week op mijn werk nog de film Redline moeten screenen. Screenen is dat je kijkt of de film wel goed is opgebouwd (hij bestaat uit verschillende delen die aan elkaar worden geplakt) en er nietper ongelijk iets achterstevoren is, dat soort dingen. Redline is in mijn mening is het is een grote promotie campagne voor street racen. Niet echt een film die ik ga aanraden. Maar het screenen op zich is wel leuk.

Verder is hier onder tieners (nou ja 17 en up want het is R rated) de film van Aqua Teen Hunger Force erg populair. Geen idee of iemand dat in Nederland kent. Het schijnt een tekenfilm 's avonds laat te zijn over dansende bakjes friet en hamburgers iets in die trant.Dat was het weer even. Ik ga nog even wat rusten voor ik straks om 5 uur weer naar mijn werk moet.

Comments:
Wat vervelend zeg die uren! Kan me voorstellen dat je daarvan doodmoe wordt!
 
Ja die uren is echt een van de nadelen. Hopenlijk krijgen we binnenkort wat betere roosters. Afwachten.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?