Tuesday, July 03, 2007

 

Happy 4th

HAPPY 4TH ! ! ! ! !
Bovenstaande foto is een beetje kitcherig maar toch. Papieren bekers en bordjes met Star Spangled Banner design, een cupcake met witte glazuur met rode en blauwe verzierseltjes en rode poeder, en een adelaar met vlag gekocht voor 99 cent in de 99 cent store LOL. Ik vond het wel wat hebben.

Dit is mijn eerste Independance Day als Permanent Resident. Ik ben vrij morgen en ga even lekker naar Universal Studios. De familie zit in San Diego dus ik ga mezelf even bezighouden.

Misschien ga ik later op de dag nog naar een vuurwerk show als er in Universal niets is. Dat hangt even van mijn bui af en of er dan nog kaartjes te krijgen zijn aan de deur. Ik kan ook nu al reserveren, maar ik ben niet echt dol op vuurwerk. Nou ja het siervuurwerk wel, maar de knallen die erbij komen hoeven voor mij niet. Daarom hou ik denk ik ook zo van het Disney vuurwerk want daar is de muziek luidt genoeg om de knallen te overstemmen LOL. Waarom dan niet naar Disney? Tja op mijn pas heb ik nu de block out dates, dat zijn dagen waarop ik op mijn pas het park niet in mag. 4 July is er een van uiteraard. Ik mag wel maar dan moet ik $30 betalen en wetende dat het in het park waarschijnlijk stervensdruk is, heb ik dat het er niet voor over LOL.

Ach ik vermaak me wel. Ooit zal ik 4 July vieren zoals het door de meeste Amerikanen gevierd wordt. Met een picnic dan wel BBQ of allebei (althans dit is wat ik van veel mensen gehoord heb dat het zo gevierd wordt). Waarschijnlijk zal ik echter de komende paar jaar geen vrij hebben op 4 July ivm werk, maar dat geeft niet. De eerste July 4th die ik ga vieren als American Citizen ga ik zeker vrij vragen. Dat duurt nog maar 4 of 5 jaar LOL. Maar da's dan ook een speciale vind ik, want dan is het echt ook 'mijn' feestdag.


Comments:
Hallo,

Geinspireerd door TV-programmas als Ik vertrek en Het Roer Om, ben ik als 'geimigreerde' Nederlander begonnen met nederlandstalige Blogs bijelkaar te zetten (meer dan 200 al!) op een onlangs gecreeerde website http://expat-blogging.blogspot.com

Jouw website hebben ik via Google en links van andere expat bloggers gevonden en er ook bijgezet. Kijk maar eens wat je er van vindt.

Ideeen/Tips zijn meer dan welkom en ook links naar andere Nederlandse Bloggers in het buitenland zet ik er graag bij.

Met vriendelijke groet.
Paul
plbosman@gmail.com
 
Hoi Paul,

Leuke site. Via jou site kom ik ook weer aan meer weblogs om door te lezen. Ik ben alleen geen expat, ik zit permanent in de USA. Maar dat mag de pret niet drukken toch. Ben je nu zelf ook ge-emigreerd?

Sue in L.A.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?