Saturday, July 28, 2007

 

Het weer is nog steeds heerlijk

Ik heb niet zo heel veel te melden, maar ik dacht ik plaats toch even een berichtje.

Het weer hier in Los Angeles is nog steeds heerlijk. Al is het nu wel behoorlijk vochtig wat niet normaal is voor L.A Maar het is best vol te houden, zelfs zonder airco in mijn apartement (ik heb wel van die plafond ventilatoren).

Sinds ik in de broodjes werk, ben ik heerlijk elk weekend van een vrij weekend, en dus twee vrije dagen achter elkaar, aan het genieten. Het lijken wel mini vakanties. Dat ben ik al een hele lange tijd niet meer gewend. Gisteren heb ik een sluit gedraaid. Ik was wel tot 9.30pm aan het werk en dat op een vrijdagavond. Waardering van menigeen allom want dat ik dat toch even vrijwillig deed en dat ook nog na een ellenlange vergadering. Voor mij is het echter een luxe om om 9.30pm al klaar te zijn met werken als je een zaak afsluit. Bij de bioscoop gingen we met een sluit shift vaak tot 3am door en ook bij de Burger King was je niet voor 1.30am klaar (en dan ging mijn BK nog vroeg dicht met 12am). Ik zit meteen weer in een regelmatiger ritme en dat is wel even heel erg lekker.

En nu ga ik snel weer verder met mijn Harry Potter boek. Ik ben op de helft en wil hem eigenlijk dit weekend nog uit hebben. Voordat ik via een ander hoor hoe het afloopt...LOL

De film van boek 5 (Order of the Phoenix) heb ik inmiddels al 2 keer gezien. (Toch een uitkomst die a.m. movies bij AMC Theaters). Ik vond het een redelijk donkere film en heb toch het idee dat er meer uitgehaald had kunnen worden gezien het boek. Maar wie weet is dat wel allemaal op de vloer van de cutting room beland. Ik kan in elk geval niet wachten op de DVD.

Comments:
Ha, nog een Potter fan! Van mij geen hints, dat zou ik ook niet leuk vinden!
Groetjes,

Petra
 
pfff...het weer is hier in Indiana niet uit te houden! Zo'n 35 graden en ontzettend vochtig, bleg!

Harry Potter kan mij trouwens niet boeien eerlijk gezegd, net zoals Lord of the Rings, vind ik ook niet leuk.
 
Wat lekker dat de nieuwe baan je zo goed bevalt. Ook hier is het af en toe om te stikken, maar ik wil er niet over klagen, zeker als ik hoor hoe het in NL de afgelopen weken was.

gr petra
 
Geniet ze dan maar van het heerlijk weertje. In NL is het nu zonnig en 30 graden. Ook heerlijk weer dus.
 
Heb net je blog ontdekt via wereldexpat! Gezellig, nog een Nederlandse hier in de buurt. En een Harry Potter fan... ik hem 'm in één ruk uitgelezen, deed het boek dicht 2 minuten voordat manliefs wekker ging... Gaaap!
Nou de film nog.
Groetjes uit Orange County,

Andrea
 
@allemaal
Ik heb eindelijk het Harry Potter boek uit. Liep toch wel anders af dan ik verwacht had.

Het weer is hier nu wel lekker. Maar een verkoelende regenbui zou ook wel eens lekker zijn. Het regent hier dus bijna niet. Aan de ene kant wel lekker, maar ik mis de verfrissende regen toch wel.

@Andrea
Leuk dat je op mijn blog terecht bent gekomen. Jullie zitten in een mooie gebied. Zaten jullie niet vlak bij Irvine?
 
Ja, we zitten zelfs in Irvine. Ken je het? Mijn blog is overigens http://andrea.zwanebloem.nl
Enne... is het niet weer eens tijd voor een nieuwe site? (Haha)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?