Friday, July 20, 2007

 

Joe en ik zijn buren!!!

Nou ja, op letterlijk maar een paar straten na dan.

Wie in hemelsnaam, is Joe McIntyre hoor ik iedereen denken...

Voor degenen in de VS, jullie kennen hem misschien van het eerste seizoen van Dancing with the Stars, hij lag er de aflevering voor de finale uit..., en van de Dancing with the Stars tour. Of misschien zelfs van een aantal Broadway shows. Ik 'ken' Joe al sinds zijn NKOTB tijd, enkele tientallen jaren geleden. En nu hoor ik een aantal mensen zuchten LOL. For the record, hij is al jarenlang gelukkig getrouwd LOL.

Waarschijnlijk kent dus niemand hem hier en ik hoor mensen denken "Nou en...?"

Voor mij is het gewoon leuk. Ik ben geen stalker en ook al weet ik nu waar hij woont, ik ga er echt niet voor een deur zitten posten. Ik ben geen tiener meer (hoewel?). Joe en ik lopen elkaar altijd mis. Ben ik in Europa, treedt hij op in de VS. Ben ik in de VS, gaat hij naar Amsterdam en naar delen in de VS waar ik op dat moment niet ben. Ben ik vervolgens wel waar hij was, gaat hij naar de delen die ik net verlaten heb. En is hij wel waar ik op dat moment ook ben, kan ik met geen mogelijkheid vrij krijgen. Ik heb hem wel live zien optreden in London in 2005. Echter hij doet altijd een meet n greet, maar juist die avond niet want hij had zo'n last van jetlag en wilde maar een ding...slapen. En dat was eerlijk gezegd ook wel aan hem te zien. Zelfs zijn vrouw (die ik wel heb ontmoet) kon hem niet overhalen zei ze, en dat zegt volgens mij wat. Maar goed ik heb hem zelf dus nog nooit ontmoet.

Wat heb ik met Joe McIntyre? Tja moeilijk uit te leggen. Hij maakt al jaren deel uit van mijn CD collectie en vult die elk jaar ook weer aan in elk geval. Ik heb Joe dus in 2005 live in London mogen zien en dat was heel erg gaaf. Kleine setting maar een goede sfeer en leuke show. Hij is er zo een die op opmerkingen uit het publiek reageert, daardoor in ene stopt midden in een nummer en vervolgens zijn tekst vergeet, en de hele show omgooid en niks meer volgens planning gaat. En dat allemaal met een enorme dosis humor. Ik mag dat wel.

Dat Joe in L.A en omgeving woonde wist ik al. Maar ja L.A is erg groot. Recentelijk hoorde ik dat hij naar een buurt vlakbij waar ik woon is verhuisd. Dat was al cool. Maar nu blijkt hij dus ook nog slechts een paar blocks bij mij vandaan te wonen. Hhm, ik denk dat mijn wandelingen door de buurt nu maar eens een andere kant op gaan LOL. Nee ik ben geen stalker (ik zou de moed niet eens hebben), maar als ik een keer langsloop en hij is toevallig zijn gras aan het maaien kan ik hem in elk geval feliciteren met zijn aanstaande baby.

Ik moest dat even melden. Ik vond dat ik dat op een Nederlands-talig weblog wel kan doen. Weinig kans dat er mensen zullen gaan speuren.

Voor degenen die geinteresseerd zijn, onder de links staat een link naar Joe's eigen officiele site.

Comments:
Hahaha... Heel toevallig ga je zijn kant uit 's morgens even 'wandelen', even naar de supermarkt daar in de buurt, even naar het postkantoor, even de hond van je buren uitlaten (iets wat je nooit eerder gedaan hebt), die hond zijn behoefte laten doen op Joe's gras en dan aanbellen en vragen of ze een 'zakje' hebben, waarmee je het kunt opruimen, etc...

Nee, je bent geen stalker! LOL!

Wel leuk hoor, zo'n beroemdheid bij je in de buurt te hebben wonen. Ik ben al trots dat Sheryl Crow bij mij in Ft Collins woont. Het is maar haar tweede huis da ze hier heeft, maar toch... LOL! Het voelt leuk aan dat ze wel eens in de buurt rond hobbelt en ik ook.

Ik hoor wel hoe het af loopt met jou en Joe. :)
 
De enige die bij ons woonde was Bjorn Borg, maar die woont hier al jaren niet meer in de Queen city, ja er wonen hier wat bekende sporters van de plaatselijke football, baseball en basketbal ploegen, maar hij die zijn voor mij nog allemaal ondekend, maar eerlijk gezegd had ik nog nooit van Joe gehoord..sorry
 
Hee wat leuk zeg! Zo maak je nog eens wat mee!
 
Hoi Sue,
dank je wel voor je aanbeveling over mijn vertaalwerk. Het levert me weer een klant op, fijn als klanten tevreden zijn! Helaas is er eentje naar de US vertrokken zonder me te betalen. Ik ben bezig met maatregelen om daar iets aan te doen. Alle andere klanten betaalden prompt. Hartelijke groet, leuk om je blog te lezen.
 
@Martin
Ik ben inderdaad zijn kant op gelopen. Hoe verder ik de wijk in liep hoe duurder het werd zeg maar. Wel leuk om te zien. En hoe duurder de straat, hoe gemanicuurder het gazon.

@Wim
Geen probleem. Joe is niet echt bekend buiten de VS LOL. In de VS vaak alleen als je van mijn leeftijd bent LOL.

Ik kan je website overigens niet meer op. Pagina bestaat niet??

@Becs
Ja wat dat betreft never a dull moment hier LOL.
Als ik Joe nu niet eens een keer persoonlijk tegen kom nu ik een paar straten van hem verwijdert woon, dan kom ik hem nooit meer tegen LOL

@Annelies
Graag gedaan. Ik heb heel veel aan je vertalingen gehad dus nogmaals bedankt. Ik hoop dat het andere probleem snel verholpen wordt.
 
Ik ken hem inderdaad van Dancing With the Stars. Verder heb ik nog nooit van hem gehoord. Maar ja dat had ik wel bij meer van die Stars..

Wel leuk dat ie bij je in de buurt woont en een fan bent. Ik zou ook wel een keer die kant uit lopen hoor.

gr petra
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?