Saturday, July 14, 2007

 

Muke en familie Welcome!!!

Na ruim een jaar in spanning te hebben gezeten, en elke maand je nummer er niet bij te zien staan, en dan die vreselijke maand dat de nummers helemaal niet stegen voor hun regio, is er dan eindelijk ook voor Muke en familie zekerheid. Zij hebben een Green Card via de lotterij en zullen binnenkort ook naar California afreizen.

Muke (je echte naam vermeldt ik maar even niet, dat is aan jou als je het wilt bekend maken) ook via dit weblog nogmaals van harte gefeliciteerd. Voelt het al wat echter? En geloof me de neiging om dat visum in te lijsten, gaat nooit meer weg LOL.

Succes met inpakken en geniet nog even van het zomerse weer in Nederland.

Comments:
Thank youu!!! Het voelt inderdaad heel wat echter met de visa in je paspoort lol.

Het is op dit moment idd druk druk, dozen etc inpakken om naar LA te versturen.

Nog een maandje in Amsterdam en dan vertrekken we al. Of het mooi weer wordt in A'dam maakt niet echt meer uit nu, genoeg zon in LA straks lol.
 
Muke, gefeliciteerd, Suzanne en ik hebben vol met spanning uitgekeken naar de uitslag van jou Green Card gebeuren, ze hield mij altijd op de hoogte!!!

Ik ben zo blij voor je! Als je straks vragen hebt over College, SMC, Northridge of UCLA of een van die scholen mijn e-mail adres is xerxesc@mac.com!! Alhoewel ik niet meer in L.A. woon (ik woon nu sinds 8 Juni in Dallas, TX) heb ik natuurlijk veel meegemaakt in Los Angeles, zeker qua college/university (ik heb er immers 11 jaren gewoond!

Wel hopelijk gaat dat maandje snel vooorbij, en bij voorbaat:

Welcome to the United States of America!!!

Xerxes
 
Geweldig! Ik vind het altijd zo ontzettend leuk om te lezen dat mensen hun dromen eindelijk kunnen naleven! Gefeliciteerd Muke!
 
Dank je Becs en Xerxes!

Xerxes, ik zal zeker contact met je opnemen als ik vragen heb, thanks for the warm welcome!!
 
He Muke had al even niets van je vernomen, maar gefeliciteerd, eindelijk die onzekerheid weg en ja we hadden echt nog voor je geduimd hoor
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?