Sunday, August 19, 2007

 

Even kort

Vandaag naar Universal Studios geweest. Ik heb eindelijk de Jurassic Park Ride gedaan en was op het eind, net als iedereen in de boot, erg nat. Maar niet zo nat als ik eigenlijk verwacht had. Komt misschien omdat ik achterin zat. In een flinke hoosbui wordt je natter. En het was heerlijk weer dus binnen mum van tijd was ik ook weer droog.

De reden voor mijn bezoek aan Universal vandaag was de Back to the Future Ride die op 3 September voorgoed dichtgaat (althans dan zijn laatste dag heeft). Als vervanging komt er iets met de Simpsons maar da's pas in 2008. De ride heb ik vandaag 3 keer gedaan. Nooit is die attractie erg druk en moet je maximaal 15 minuten wachten. Maar nu is er aangekondigd dat die ride dicht gaat en in ene was de wachttijd ook 50 minuten. Gelukkig heb ik hem nog een aantal keer kunnen doen voordat de wachttijd 50 minuten aangaf (ik heb 1x 20 min en 2x 40 min gewacht). Volgende week ga ik in elk geval weer. Tja ik heb een jaarpas met gratis parkeren, dus dat kan makkelijk en zo ver is het hier niet vandaan. Dan ga ik ook even proberen of ik wat op film kan zetten van binnen de attractie. Misschien wel zo leuk. De attractie gaat immers dicht, dus veel kunnen ze er toch niet tegen doen en ik zal echt de enige niet zijn LOL. Dus volgende week zal ik dan ook wat foto's en misschien wel een filmpje plaatsen.

Verder alles nog steeds ok. Ik heb nu standaard mijn weekenden vrij omdat ik op een locatie werk waar in het weekend zeer weinig aan business is, en ze het wel zonder een manager redden. Who am I to argue? Het druist een beetje tegen mijn natuur in, maar ja ik doe maar wat me wordt opgedragen LOL. Het vrij hebben van weekenden (en zeker twee dagen echter elkaar) is wel even een rare gewaarwoording maar wel lekker. Zeker na een werkweek van minimaal 50 uur. Ach ik geniet er maar even van zolang het duurt. Wie weet waar ik straks zit.

Comments:
Inderdaad heerlijk om elk weekend vrij te hebben, zeker in de horeca.

Gr petra
 
Oh leuk Universal studios, de back to the future ride heb ik in Orlando gezien. Was wel gaaf. Wij zijn in 2006 in Hollywood geweest naar universal, zie mijn video hier;
http://vlogmatic.com/2006/10/13/universal-studios-hollywood/
 
Lekker die vrije weekenden en Universal is zo'n leuk park. Gaaf dat je er zo dichtbij woont!
 
@Petra
Het is inderdaad heerlijk het weekend vrij. Echt luxe.

@Blips
Leuke video. Thanks.

@Carola
Mijn Universal jaarpas komt inderdaad goed van pas met die 5 minuten afstand
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?