Wednesday, August 29, 2007

 

Pacific is erg zout en nat

Weer even een klein berichtje. Ben van het weekend niet terug geweest naar Universal Studios. Dat doe ik komend weekend. Het zal dan wel druk wezen want dan is het labor day weekend maar ik zie wel. Of misschien is het juist wel rustig als mensen out of town zijn met het lange holiday weekend.

Zondag had ik onverwacht een bedrijfsuitje. Dit kreeg ik letterlijk vrijdag om 5.30pm te horen. Dus plannen voor het weekend maar even omgegooid. Het was een BBQ op het strand. Was gezellig en erg leuk. En voor we het wisten zijn we allemaal door twee mede managers, met kleding en al de Pacific ingegooid. Er was echt geen ontkomen aan. Bijna iedereen (op 2 regio managers en de eigenaren na) was drijfnat. Ik heb er helaas geen foto's van. Leek me niet zo'n slim idee om een camera mee te nemen naar het strand. Achteraf ben ik daar erg blij om LOL.

Uiteraard heb ik met een grote golf een flinke hap vreselijk zout water binnen gekregen. Ik moet zeggen dat was dus echt heel erg zout. Waarschijnlijk te vergelijken met het legen van een compleet zoutvaatje in je mond. Niet dat ik dat ooit gedaan heb overigens, maar dat is de beste vergelijking die ik kan bedenken. Misschien ben ik daardoor nu wel mijn stem wat kwijt LOL.

En omdat we allemaal nu toch al drijnat waren zijn we maar een tijdje in het water gebleven en hebben wat met de golven mee gedreven. Het water was overigens een stuk kouder dan ik had verwacht. Niet echt heel erg koud, maar ook niet warm. Je moest er even doorheen zeg maar.

Dat was het weer even. Mijn eerste bedrijfsuitje in de VS in elk geval overleefd LOL

Comments:
Gatsie dat lijkt me inderdaad niet erg lekker. Maar goed dat je de camera niet in je zak had..

gr petra
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?