Friday, September 21, 2007

 

18 graden en de verwarming staat aan!!!

Nu gaat iedereen hard lachen natuurlijk. Geloof het of niet ik kwam thuis vanavond en mijn apartement voelde gewoon kil aan. Dus ik heb de verwarming maar aangezet. Even naar accuweather (http://www.accuweather.com/) surfen en ik kom erachter dat het nu 18 graden celsius is en vannacht misschien zakt naar een graadje of 14. OP zich niet eens zo heel erg koud. Niet iets wat een warme deken niet op kan lossen in elk geval. In Nederland zou ik nog even gewacht hebben met mijn kachel aanzetten. Immers 18 graden is nog best lekker. Maar hier staat mijn kachel nu dus aan...

En erger nog, mijn glas cola (zonder ijsblokjes dit keer) heeft net plaatsgemaakt voor een kop warme thee. Hoe snel kan je gewend raken en heerlijk warme (28 graden) temperaturen. Ik bedoel zo koud is het niet eens hier, maar het voelt wel erg fris aan.

Zou ik dan toch net zo worden als die Amerikanen in California en Florida waar ik altijd om moest lachen, die de kachel aanzetten als de temperatuur onder de 20 graden komt?

Comments:
Ik heb het ook, hoor! Het is hier ook 28 graden en als het dan opeens tien graden koeler is, heb ik het echt koud. Je porieen staan open bij warm weer en die hebben ook weer even tijd nodig om te sluiten. Zolang je geen winterjas aantrekt is er niets aan de hand ;).
 
Hey Susanne, inderdaad komt dit heel erg bekend voor! Hier in Colorado is het de laatste tijd afgekoeld naar iets van 30 a 33 graden C.

Deze week was het ineens 24 graden 's avonds en geloof het of niet, maar ik deed de verwarming in de auto maar eens aan, want het was fris!!!

In huis was het nog wel lekker, maar buiten leek het wel winter! LOL!

Je went inderdaad aan de warmte en als het dan even afkoelt dan merk je dat direkt.
 
Ik zeg maar zo altijd koud lijden kun je nog altijd,heeft ook wel weer iets als de verwarmming aan staat weer.
 
Ja gek he die temperaturen. Inmiddels is het hier weer veel te warm dus de verwarming staat weer uit LOL.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?