Wednesday, October 24, 2007

 

Groeten vanuit Tucson

Even snel een berichtje. Ik zit nu in een Days Inn in Tucson met gratis WIFI. Niet slecht. Ik ben dus veilig aangekomen. En ik ben bekaf.

Het was best een lange rit vanuit Los Angeles, maar goed te doen. Onder weg nog erg veel rook tegen gekomen in de buurt van San Bernardino, CA. Maar dat was het eigenlijk wel. Geen wegafsluitingen niks.

Ik heb onderweg wat foto's gemaakt maar ik moet als ik wat meer tijd en fut heb even kijken welke wel en niet gelukt zijn. De foto's houden jullie dus tegoed.

Even een kleine samenvatting van mijn reis:
8.30am vetrokken vanuit L.A
1.00pm grens met Arizona overgestoken. Helaas geen foto van het welkomstbord van Arizona want er reed net een truck voor. Ach ja.
5.20pm aankomst op Days Inn Tucson

Hoe de omgeving er onderweg uitzag kan ik niet echt omschrijven. Bergen in California, en cactussen in Arizona daar komt het zo'n beetje op neer LOL.

Ik duik lekker mijn bed in. Het is vroeg maar vanacht was het ook een korte nacht. Even wat slaap inhalen en goed uitrusten zal me goed doen.

Ik zal proberen op elke bestemming in elk geval een kort berichtje achter te laten.

Comments:
Ik weet zeker dat je van je rit zult genieten. 460 tot 480 mile is inderdaad goed te doen.

Ik vond de verschillen in omgeving erg mooi. De ene staat bergen, de andere weer hartstikke vlak.

Ook ik heb een aantal van die welkoms borden gemist. Sommige zijn groot, andere weer klein en bij Texas vanuit Tennessee was er helemaal geen.

fijne en veilie reis

gr petra
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?