Saturday, October 20, 2007

 

Nog een paar dagen...

Nog een paar dagen (Woensdag as) en dan vertrek ik richting Orlando. Ik ga proberen onderweg zoveel mogelijk fotos te maken en hopenlijk kan ik die dan per dag even snel op het web plaatsen. Als het goed is zit ik in hotels met internet, maar ja je weet natuurlijk nooit. Mocht het niet lukken dan doe ik dat wel zodra ik weer een permanente internet verbinding heb.

Ik wil er 6 dagen over gaan rijden. Elke dag zo'n 440 tot 480 miles, dat is ongeveer 700 tot 768 kilometers. Zo'n 8 uur rijden. Moet goed te doen zijn. Op dag 6 kom ik dan Orlando binnen rijden.

De rit gaat nu van Los Angeles naar Tucson, Arizona. De tweede stop wordt Van Horn, Texas en dan op dag 3 San Antonio, Texas. Na een erg lange rit door Texas kom ik dan aan in Baton Rouge, Louisiana, en vervolgens de dag erna door naar Tallahassee, Florida en dan door naar Orlando, Florida. Kom ik onderweg nog leuke stops of bezienswaardigheden tegen dan stop ik daar uiteraard even. Mijn doel is echter zsm in Orlando aan te komen zonder teveel te rijden. Ik wilde het eerst in 3 of 4 dagen doen, maar ben daar toch even vanaf gestapt dat was net even teveel van het goede om 12 uur op een dag te gaan rijden. Leek me geen goed idee.

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met inpakken en dingen opsturen. En dat komt me ergens vaag bekend voor...hoe zou dat nu komen LOL. Al mijn dozen zijn inmiddels goed en wel aangekomen bij een vriend in Orlando. Een stuk sneller en goedkoper dan dat het vorig jaar was maar het scheelt dan ook een x-aantal kilometers LOL. De rest van mijn spullen die niet meegaan worden van de week door het Leger des Heils opgehaald.

Dat ik dit jaar kerst zou gaan vieren in Orlando, FL had ik vorig jaar echt niet kunnen denken, maar leuk is het wel. Er is in een jaar tijd veel gebeurt. Niet alleen ben ik eindelijk permanent naar de VS verhuist, ik ga een road trip cross country maken en ga dus erg veel van dit mooie land zien, ik ga ook nog een keer definitief terug naar Orlando. Wie had dat een jaar geleden kunnen denken?

Ik zal blij zijn als ik eenmaal in Orlando zit. En dan heb ik het met verhuizen ook wel even gehad. Tijd voor wat rust in de tent. Ik heb namelijk het idee dat ik eigenlijk vanaf April 2006 toen ik mijn eerste brief voor de Green Card kreeg, alleen maar ben wezen regelen en rennen. Ach het komt allemaal wel goed. Ze zeggen dat een solo roadtrip een mens goed doet. Laten we daar maar van uit gaan dan. Hoera voor CDs en Cruise control LOL

Het kan de komende tijd dus even stil worden op het weblog maar geen bericht is goed bericht. Zodra ik ook maar enigzins kan zal ik een berichtje achterlaten.

Comments:
Heel veel succes en plezier tijdens de road trip. Geniet er maar lekker van. Kan niet wachten om de foto's te zien. We zien wel wanneer er weer een blogje verschijnt.
Groetjes Vanessa
 
Ontzettend veel plezier toegewenst tijdens je road trip! Wat gaaf allemaal zeg! En wie had dit een jaar geleden nu verwacht?

Groetjes,
Rebecca
 
Veel plezier tijdens je reis meid. Voorzichtig rijden hé en dan lezen we vanzelf het verslag. Goede reis naar huis ;)

Gr. Bo
 
Neem alle tijd maar die je denkt nodig te zullen hebben, en geniet ze maar lekker. Ik spiek mee en dan wel op je blog om te kijken of er al iets staat gelogt.
 
Hey Sue,

Veel plezier en succes met je roadtrip, en als je dit pas volgende week leest, dan hoop ik dat je goed en wel gearriveerd bent ik Orlando!

Groetjes
An & Bob
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?