Tuesday, November 20, 2007

 

HAPPY THANKSGIVING EN....

Donderdag 22 November is het weer zover. Thanksgiving Day...De meest belangrijke Amerikaanse feestdag want alles wat maar dicht kan zijn is dicht en dat wil wat zeggen hier.

HAPPY THANKSGIVING!!!

En ik kon het niet laten...The one Thanksgiving Song (or at least one of the few)
en ja hij wordt gezongen door Joe LOL



Mijn dag vandaag begon al goed want ik was vanmorgen weer bij de dolfijnen. Ik kreeg er nu 5 tegelijk op me af zwemmen. Hiervan kwamen twee jongere dolfijnen steeds terug waarvan er een speels in mijn hand beet en eentje wederom op de richel (he he eindelijk het juiste woord gevonden) kwam liggen en daar ook vrolijk op bleef liggen. En me maar aankijken of ik hem nu niet eens wilde aanraken. Dus maar over zijn flipper gestreken en dat beest bleef dus gewoon liggen. Toen ik stopte keek hij om met zo'n blik van Hey niet stoppen. En omdat ik dus zoveel interactie met die beesten had, heb ik ook veel aandacht van de trainers gehad. Want dat iemand zoveel aandacht van zoveel beesten tegelijk kreeg dat was eigenlijk niet normaal. Ze moesten toch even weten wat ik aan het doen was. Nou niets bijzonders dus. Elke vrije dag ga ik nu dus 's morgens vroeg naar SeaWorld want ik ben erg benieuwd of de dolfijnen en ik dit spelletje blijven volhouden. Zou wel leuk zijn :-)

En...Ik heb een baan. Vanmorgen kreeg ik net na de dolfijnen een leuk telefoontje met een goed aanbod. Dus ik ga morgen beginnen als General Manager van een Wendy's restaurant. Dat is een hamburgerketen hier die bekend staat om zijn vierkante hamburgers. Wendy's is eind jaren 60 opgezet door Dave Thomas, en die heeft zijn training weer gehad van Colonel Sanders, van de Kentucky Fried Chicken. Wendy's heeft op dit moment hier in de VS een reclame campagne lopen met mannen die dan Pippi Langkous achtige pruikjes dragen en verkondigen dat ze het anders gaan doen en niet dom achter de menigte aanlopen. De Wendy's hamburgers (het vlees dat op het broodje zit) zijn anders dan bij de McDonald's en Burger King en andere fast food ketens, niet diepgevroren, maar gekoeld. Ik ga overigens voor Wendy's corporate werken dus niet voor een franchisee. Dat scheelt wel enorm. Zeker in benefits (secundaire arbeidsvoorwaarden). Voor meer informatie over Wendy's kijk ook op www.wendys.com

Mijn Thanksgiving kan dus nu niet meer stuk. Nu ben ik echt officieel thuis in Orlando. Een huis (nou ja apartement dan), een baan, Walmart en Disney en SeaWorld (o ja en Universal Studios) praktisch om de hoek... wat wil ik nog meer...(don't answer that LOL)

Comments:
Oh, Sue, dat moet een geweldig gevoel geven, dat contact met die dolfijnen!!! Wat zou ik graag een keer in jouw schoenen staan!

Proficiat met je nieuwe baan, ik hoop dat je leuke collega's hebt.
 
Hey,

ik ben jaloers op je.. Gefeliciteerd met alles.

Gr. Evy
 
Sue| Een fijne Thanksgiving bijdeze gewenst!!! Ik doe er namelijk er ook aan met Thanksgiving, ookal kent men dat in NL niet.
 
Gefeliciteerd!!!

Ikben zelf 10 jaar supervisor geweest bij de Mac in Nederland en ik weet hoe leuk het werken bij een fastfood restaurant kan zijn. Hectische, veel verschillende mensen en niet zo simpel als vele mensen denken. Velen hebben er een idee van wat er allemaal komt kijken bij het runnen van dergelijke plaatsen.

Veel succes!

g petra
 
Hoi Sue,

Gefeliciteerd met je baan. Wat gaat dat lekker snel hier.
Je hebt meer geluk met de dolfijnen dan ik, ze zwemmen hier zo nu en dan langs onze tuin maar komen niet naar je toe als je je hand in het water steekt. Jammer!!
Happy Thanksgiving.

Groetjes Inge
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?