Thursday, November 01, 2007

 

Ik ben thuis LOL

Even snel een klein berichtje. TV en internet was meteen te regelen dat het werd aangesloten dus ik ben weer online. Vandaag ben ik in mijn apartement aangekomen. Wat een verbetering met L.A zeg. Ik voel me meteen thuis. De mensen hier zijn ook anders dan ik in L.A gewend was. Veel vriendelijker en behulpzamer. Ik was hier nog geen uur en heb al met verschillende buren gesproken. In L.A heb ik het kleine jaar dat ik er zat met een buurman geproken. Echt een hele verandering. Het USA wat ik in L.A hoopte te vinden, vindt ik nu dus toch hier in Orlando. Dit is echt een goede stap. Nu nog een baan vinden en dan is alles goed. O ja en de Ikea die opengaat over twee weken LOL. Florida rijbewijs ga ik volgende week ook even regelen. Maar eerst maar even rustig uitpakken de komende dagen.

Ik hou het hier even bij. Ik ben bekaf. Morgen weer een dag.

Comments:
Welcome home! :)
 
Fijn dat je je thuis gevonden hebt nu! Zoals mijn voorganger al zei, welcome home!
 
Way to go Sue, je bent nu echt thuis!
 
Wat heerlijk dat je het gevoel hebt je plekje te hebben gevonden. Maar LA was waarschijnlijk ook een ervaring die je niet had willen missen.

Veel succes met je huisje in orde maken.

gr petra
 
Doe alles maar rustig aan, dan breekt het touwtje niet(is een Nederlandse uitdrukking)Ik was even weer in blogland end acht ik zal eens weer een reactie achter laten bijdeze.Groetjes van Geesje vanuit NL.
 
Ik ben inderdaad nu thuis. Zo voelt het wel althans.

Los Angeles is inderdaad een ervaring die ik niet zou willen hebben missen. Ik heb er genoeg leuke dingen meegemaakt en dingen gezien. Los Angeles bij nacht, Griffith Observatory, L.A Zoo, Universal Studios, celebrity sightings op de bioscoop (en oh wat zijn die mensen gewoon zeg en aardig) en leuke mensen ontmoet die echt vrienden voor het leven blijven.

Heb alleen nog steeds geen Star tour gedaan of een tour door het Kodak Theater (van de Oscars). Ach ik ga er vast nog wel een keer naar toe LOL.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?