Sunday, November 04, 2007

 

Mijn apartement

Toch maar even wat tijd gemaakt om wat fotos van mijn apartement op mijn weblog te zetten.
Huiskamer en keuken:



Slaapkamer:



Welkom geschenk in de koeling en vriezer:


(Voor wie het zich afvraagt Ja het water is op, nee de chocolaatjes liggen er nog LOL)


Uitzicht van mijn balkon (ligt overigens aan de slaapkamer kant en kijkt uit over een rustige weg die voor het complex langs ligt):



Uitzicht aan de voorkant (waar de gallerij ligt en ik binnenkom):
Ik kijk uit over een overdekte picnic area, een groepje palmbomen en iets verderop ligt een vijvertje met een fontein (dit is de laatste foto waar als je goed kijkt je twee water stralen omhoog ziet gaan). Daarachter ligt dan weer een tennisbaan.



Geen uitzicht op de Hollywood Hills meer en de dure mansions, dat ga ik wel een beetje missen, maar de palmbomen en SeaWorld op loopafstand maken dat dan wel weer goed.
Zodra ik het naar mijn zin heb ingericht zal ik wel wat foto's plaatsen van een goed ingericht apartement. Maar dat kan wel even duren. Prioriteit is nu eerst een baan zoeken en even lekker settelen.

Comments:
Ik denk als je alles een plekje gegeven hebt, dat je apartement er dan best wel goed eruit komt te zien. Doe alles maar rustig aan, en neem alle tijd die je denkt nodig te hebben.Groetjes van Geesje vanuit NL.
 
Leuk Sue! Dat je die Hershey bar hebt laten liggen kan ik begrijpen, LOL
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?