Sunday, November 11, 2007

 

Niets te melden

Het is bijna een week geleden dat ik het laatste bericht gepost heb. Er is nog niet veel te melden. Ik ben aan het solliciteren dus ik hoop dat er snel wat komt. Ik weet het ik ben veel te ongeduldig op dat gebied LOL.

Vandaag even lekker een stuk wezen lopen naar International Drive. International Drive in Orlando is een straat met hotels, restaurants, souvenir winkels en diverse attracties als miniature golf, Ripley's Believe It or Not (museum met van die rariteiten), WonderWorks (technisch doe centrum) en nog wat van die dingen. Van hier naar daar was het ongeveer 2.5 miles dus iets van 4 kilometer. Een lekkere wandeling dus. Was wel even jammer dat het voetpad in ene ophield voor een 500 meter. Goed er stond daar ook niks in de buurt dus waarschijnlijk niet voetpad waardig maar raar was het wel. Maar goed er zijn nu al meer voetpaden van mijn apartement naar International Drive dan een paar jaar geleden. Er zijn dan in de tussentijd ook meer hotels gebouwd.

Voor meer informatie over International Drive kijk dan op
http://www.internationaldriveorlando.com/


Hier wat fotos van onderweg:

Straat waaraan het apartementen complex staat



Een musje op een stop bord




Het pad wat ophoudt en een paar honderd meter verderop weer verder gaat




WonderWorks
Dit 'huis' is door een orkaan meegenomen en zo op International Drive beland. Zeggen ze althans LOL. Als je bij de ingang staat, hoor je het huis kraken en je voelt het bijna bewegen.




Pirate's Cove Miniature Golf



Ik weet niet of het goed te zien is op de foto maar de piraten in het water en in de mast worden belaagd door haaien. Om en door al dit soort scenes heen liggen dan de midget golf banen.

Dat was het wel even zo'n beetje. Ik bedenk me net dat ik niet echt een overzichts foto van International Drive heb. Die houden jullie nog tegoed LOL.

Comments:
Dat huis dat lijkt wel de Vliegende Hollander, het actractie dat in de Efteling staat(is een Nederlandse actractie park).Doei van Geesje.
 
Wat gaaf dat huis. Ziet er echt grappig uit. Succes met solliciteren. Komt vast wel goed.

gr petra
 
@Geesje
Ja inderdaad. Daar lijkt het huis op. Het kwam me al wat bekend voor.

@Petra
Thanks!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?