Saturday, January 12, 2008

 

Computer crash

Even een snel berichtje. Mijn computer is gisteren gecrashed. Ik heb hem gelukkig weer aan de praat kunnen krijgen, maar ben wel alles kwijt inclusief alle e-mailtjes van de laatste tijd. Dus als je me recentelijk een mailtje gestuurd hebt en je hebt nog geen antwoord gekregen dan weet je waarom.

Verder alles goed. Het weer is nog steeds heerlijk warm en werk is leuk maar druk. Zodra hier alles weer op de rail staat computer wise, laat ik weer even van me horen en zal ik nog even verslag doen van de feestdagen en wat fotos plaatsen.

Comments:
Join the club. Gebeurde bij mij dus vorige week en ook en ook alles kwijt en alles weer overnieuw moeten instellen. Grrr.

Gr petra
 
Hey Sue!

Dit is de reden waarom ik nu een mac heb! Nooit een crash gehad! Hey, ik was aan het nappen toen je me belde. Ik bel je gauw weer terug. Ik ben blij dat Orlando zo een goede match is nu. Wij zijn nu zelf druk bezig met het besluiten over TX vs. CA, over een week gaan we met onze accountant praten en zullen we een clearer picture hebben over wat we gaan doen. We houden allebei van L.A. maar Texas is ook gaaf en veel goedkoper en vriendelijker!!
 
Je bent niet de eenigste hoor.Alleen is dat wel irritant, zeker als je niks hebt opgeslagen. Heb dat ook ooit mee gemaakt. Ook alles kwijt, en (geluk) bij een (ongeluk) had ik een 'Compuermannetje'bij de hand die het weer heeft opgelost voor mij.Ben hem nog altijd dankbaar, zou niet geweten hebben gehad of ik hem(mijn computer-tje) anders nog aan de praat zou krijgen.Tipje van de sluier: Zou voor het geval alles opslaan, dan heb je naderhand alles weer bij de hand.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?