Sunday, January 20, 2008

 

Druk druk druk

Hier weer even een berichtje. Het is onzettend druk hier op het moment. En dan met name op mijn werk. Van de week is er dan de grote Wendy's International Conference in Orlando. Zo'n beetje alle franchisenemers van Wendy's over de hele wereld (nou ja VS, Canada, Australie, New Zealand en Hong Kong) en afgevaardigden van Wendy's Corporate regios komen naar Orlando toe om een week lang over van alles en nog wat te spreken. Een aantal managers zijn gevraagd ook bij deze conferentie aanwezig te zijn en ik ben daar een van. Goed het enige wat we doen is Wendy's producten klaarmaken en serveren, maar het schijnt een goede manier te zijn om mensen van Wendy's te spreken en te ontmoeten. Ik mag met een collega de coffee corner verzorgen en moet zorgen voor leuke small talk. Lijkt me best leuk. Morgen krijg ik wat meer informatie. Het enige wat ik nu weet is dat het een erg Big Deal is en zoeits maar een keer in je leven voorkomt. Klinkt goed.

Verder kreeg ik van de week vanuit California in ene het verzoek om even uit te zoeken of NKOTB nu daadwerkelijk in Orlando bezig is een plaat op te nemen. Ehm...ok ik heb iets gemist dus. Krijg je ervan als je niet meer zo hard op het web surft als eerst LOL. Wat is nu het geval...The Funky Bunch van Marky Mark (jaren terug) is weer bij elkaar maar nu zonder Marky Mark (die acteert liever). Een van die gasten heeft laten vallen dat NKOTB in de studio was. Vervolgens wordt de website NKOTB.com die al jaren door dezelfde mensen gerund wordt, gedagvaard dat NKOTB Inc de naam opeist en de site voor future projects wil hebben. Die claim blijkt dus inderdaad opgelegd te zijn door de advocaten van NKOTB (ok die hebben ze blijkbaar dus nog). Vervolgens is iemand van de Orlando Sentinel (lokale krant in Orlando) op zoek naar NKOTB want die zouden in Orlando zijn om een plaat op te nemen en gaat allerhande clubs af waar ze gezien zouden zijn. Ze schijnen dan met zijn allen een dag te voren wel in een andere club hier in Orlando gezien te zijn, maar how convenient...geen fotos. Of ik nu dus even wil gaan uitzoeken wat waar is van die geruchten want ik zit nu toch in Orlando. Ach wat speurwerk is altijd leuk. Het enige wat ik heb uit kunnen vinden dat ALS het waar is, ze in de opname studio van ene Chris Kirkpatrick aan het opnemen zijn. CK was vroeger ooit van de boyband NSync en schijnt samen te werken of gewerkt te hebben met de voormalige tour manager van NKOTB die nu een aantal groepen en bandjes in Orlando managed. In NSync zat ook Joey Fatone. Joey Fatone is dikke mik met Joe McIntyre van NKOTB en met Debbie Gibson (ook jaren 80 zangeres) die weer dikke mik is met Jordan en Jonathan Knight van NKOTB dus via via... Tja als je op die manier 1 en 1 gaat optellen...Geen idee hoe Danny Wood en Donnie in het plaatje vallen anders dan dat Danny in Florida woont en Orlando, jawel...in de staat Florida ligt. En Donnie is dan de broer van Marky Mark die ooit in de Funky Bunch zat...snap je het nog? Sceptisch...ikke??? Nou laat ik het zo zeggen...het blijft een dik vet gerucht (iets te vroeg voor een April Fools joke) totdat iemand me verteld waar ik die opname studio van die Chris Kirkpatrick kan vinden en ik ze met eigen ogen naar buiten zie komen. Bovendien...het is waarschijnlijk makkelijker om in de omgeving van L.A even te kijken of Joe toevallig thuis is. Maar een beetje detective spelen is een blijft toch wel leuk...zeker als je ziet dat mensen dus op dit soort informatie zitten te wachten. Toegegeven ik vind het idee ook wel leuk, of het realistisch is is wat anders...maar...waarom moet het nou alleen net zijn in de meest drukke Wendys week ooit....Oei did that just come out of my mouth? Ik wordt oud LOL.

Nog een voordeel van de Wendy's Conferentie overigens. Even geen openingsdiensten meer. Ik mag eindelijk een beetje uitslapen 's ochtends omdat ik deze hele week en een paar dagen erna pas om 11 uur hoef te beginnen. Goed ik werk dan ook wel door tot 9 uur 's avonds maar voor mijn biologische klok komt het wat beter uit LOL. Ik sta meestal best vroeg op maar voor openingsdienst moet ik zo'n beetje midden in de nacht mijn bed uit. Da's toch ook voor mij wel erg vroeg LOL.

En volgende week (of eigenlijk a.s Donderdag al) komen mijn oom en tante naar Florida voor een rondreis met een stop in Orlando. Ik kijk er naar uit om hen weer te zien. En het is de eerste keer dat ze naar de US komen. Beter begin dan Florida kan je niet hebben lijkt me. Als jullie dit lezen voor je vertrekt, fijne vlucht alvast en tot gauw.

Maar goed. Om een lang verhaal kort te maken, het wordt even wat stiller op het weblog tot de hele conferentie voorbij is.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?