Monday, January 28, 2008

 

Ik wordt even gek LOL

Hier weer even een berichtje. Mijn Oom en Tante zijn hier en we hebben tussen mijn werk door even lekker met elkaar gebabbeld, ontbeten en gedineerd. Was heerlijk en vreselijk gezellig. Van de week nog even twee daagjes met ze op stap. Heerlijk. Ze vallen hier van de ene verbazing in de andere van hoe groot alles hier is overigens. En ze hebben het naar hun zin, dus dat is heel mooi.

Verder ging van de week mijn auto stuk. Startte met een vreselijk kraakachtig geluid op en het duurde eeuwen voor die dan ook aansloeg. Met mijn Oom en Tante op naar de Walmart. Was wel even blij dat die hier waren op dat moment. Goed de heren van de auto shop van Walmart alles bekeken...het was alleen maar de accu die was echt aan gort en moest vervangen worden. Helaas het type accu was niet op voorraad en het was inmiddels ook richting sluitingstijd dus accu aan de snellader zodat ik er nog mee naar huis kon rijden. De betreffende accu kwam dan in de loop van Woensdag wel binnen. Ok, maar helaas konden ze niet geranderen dat mijn auto de volgende dag nog zou starten. Maar hij had nog wel een adresje wat 24 uur per dag open zou zijn. Dus daarheen gerden...helaas die ging nu eerder dicht. Ik zag dat echt even niet meer zitten. Tuurlijk het komt nooit uit maar nu met de conventie en dingen die er in het restaurant bezig zijn en de verantwoordelijkheid die ze van iedereen verwachten...daar kan je dus echt een 'Mijn autio start niet" bij hebben. Conventie kwam ik nog wel heen met de bus want dat zit hier op de hoek, maar de winkel. Goed dus vanmorgen in alle vroegte op en Walmarts afbellen. Gelukkig had de eerste die ik belde de accu op voorraad dus daarheen gereden. Heb nu voor $60 een accu. Hoe lang die het volhoudt zien we wel. Maar de service bij de Walmart was perfect, beide keren bij de verschillende Walmarts. Alles wordt uitgelegd tot in detail en opties aangeboden. Ze doen ook aan olie verversen dus dan ga ik daar voortaan wel heen. Voor de overige grote onderhoudsbeurten ga ik dan wel naar de Dodge dealer want die deden ze niet bij de Walmart.

En dan ging vanmorgen mijn toilet stuk. Dat ding voerde niet meer af. Godzijdank zag ik dat toen ik van dat wc schoonmaakspul wilde wegspoelen. Dus daar weer op af. Ze zijn gelukkig erg goed met reageren hier en het werd meteen geregeld. Ik moest naar mijn werk maar of ze dan toestemming hadden om binnen te komen. Ja tuurlijk het moet toch geregeld worden. Kom ik thuis ligt er op mijn counter netjes het werkbriefje met wat er gerepareerd is en een stukje chocola en een smiley face magneetje. En het toilet functineerd weer. Blijft toch een goede service.

En de geruchten over een NKOTB reunie worden nu wel erg sterk. Hier in de VS heeft de media en TV het al opgepikt, zelfs in Nederland schijnt het in de Telegraaf te staan. Van de heren nog steeds geen woord. Eentje dat er geen tournee komt en dat als het gebeurt we maar op de site moeten kijken...wat staat er dus op de site:

"They rose from the streets of Boston, To Become the biggest band in the world, They influenced a generation, They sold over 70 million albums and grossed more than 1 billion dollars, 5 multiplatinum albums, 10 Top 10 singles, 5 number 1 songs, Then they walked away from it all, Millions of fans from around the world await their return, New Kids on the Block, Are you ready?" En ondertussen speelt er dan een song gezongen door tenminste Joe en Jordan en da's dus echt geen oud materiaal.

Ondertussen heb ik ze in Orlando nog steeds niet kunnen ontdekken.....

Wat er nou zo bijzonder is aan NKOTB? Ja niks eigenlijk als je er niet vroeger wat mee had LOL. Maar voor mij is het heel bijzonder. Ik heb ze namelijk nooit samen in concert zien optreden dus als ze nu bij elkaar komen terwijl ik nu in de VS woon en ik ze hopenlijk nu wel zou kunnen zien optreden dan zou dat heel gaaf zijn. Jeugdsentiment heet dat.

O ja en dan was er vandaag en gisteren nog de Wendy's Conventie. Erg druk en erg leuk. Het enig wat ik gedaan heb is koffie zetten maar dan wel met de nieuwe koffie's die nu nog in een test fase zijn. En veel mensen ontmoet. Nooit geweten dat er franchise restaurants in El Salvador, Malaysia en Venezuela zitten bijvoorbeeld. En de Convertible die in een aantal Wendy's commercial is gebruikt jaren terug werd ter veiling aangeboden. Mooie auto wel. Ik had alleen de centen niet LOL. Foto's volgen in een latere post.

Ik ga nu heerlijk onderuit op de bank en even bijkomen van alle 'emoties'. Tot er weer een telefoontje uit California komt of ik NKOTB nu al ergens ben tegen gekomen....Was het maar waar LOL.

Comments:
Ik wilde je het bericht nog sturen - werk zelf voor de Telegraaf. Maar jet was niets meer dan herkauwen van wat je al wist hoor ....
 
Het meest frustrerende is wel als je auto niet rijden wil. Ik kan er echt van flippen. Ook wij zijn al aan onze 2de accu bezig, maar hier hebben die ook wel wat te verduren.

Wel leuk zo'n confentie hoor.

gr petra
 
Hi! Ik washier al lang niet meer "op bezoek" geweest. Leuk om te lezen dat je zo goed geaard bent.
Autoproblemen vindt ik ook altijd vreselijk en zo'n tijdsverspilling. Die dingen moeten het gewoon doen!
 
Ik word = zonder 't'
 
Bedankt voor de spellingstip, maar Nederlandse spelling is nooit mijn sterkste kant geweest. Blog is ook niet helemaal bedoelt om mijn Nederlandse spelling op te halen.

En nee een NL spelcheck zit niet op mijn US computer LOL. Maar evengoed bedankt.

Sue
 
Bedoelt is met een d :-) ...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?