Monday, March 31, 2008

 

New Kids echt bij elkaar

Vanmorgen kreeg ik dit e-mailtje binnen van NKOTB.com:


ATTENTION NEW KIDS ON THE BLOCK FANS
THE TIME: 7AM EST / FRIDAY APRIL 4th, 2008
THE PLACE: THE TODAY SHOW COURTYARD ROCKEFELLER PLAZA, 48TH/49TH STREETNEW YORK CITY
THE EVENT: BE THERE IF YOU ARE READY...

De officiele site heeft nu ook een countdown clock met de dagen, uren en minuten die nog te gaan zijn tot de officiele aankondiging op Vrijdag.

Een en ander was al per ongeluk uitgelekt door een vader van een van de New Kids maar ja in hoeverre is dat wishful thinking? Nu schijnt het dus echt te gaan gebeuren. Vrijdag a.s. treden ze voor het eerst sinds jaren weer alle 5 gezamenlijk op, bij de Today show.

En nu hoor ik mensen denken...wie zijn in hemelsnaam New Kids on the Block??? Nou dat was dus een boyband NA Jackson 5, the Osmonds, Menudo en New Edition (met Bobby Brown) en VOOR N Sync, Backstreet Boys en diverse Engelse groepjes. Van 1988 tot 1994 brachten deze 5 heren uit Boston diverse tienerharten op hol. En ja het merendeel waren meiden LOL. In 1994 besloten ze elk hun eigen weg te gaan. Donnie werd acteur, Joe ging acteren en zingen en heeft op (en off) Broadway gestaan, Jonathan besloot de real estate in te gaan, Jordan heeft wat geproduceerd en Danny produceert ook. Al jarenlang gaan er geruchten dat ze weer bij elkaar zouden komen maar steeds kwam het er maar niet van. Nu gaat het dan dus toch gebeuren en ze zijn er alle 5 bij.

Voor mij is dat heel bijzonder. Ik had nooit verwacht dat ze dit ooit nog zouden doen en dan nog alle 5. Graag zou ik erbij zijn in New York maar dat gaat dus niet op zo'n last minute notice. Mocht er een tournee volgen dan hoop ik toch wel dat dit wat eerder aangekondigt wordt.

Verder gaat alles goed. Het weer wordt steeds warmer hier. De zomer is echt in aantocht. En de aardbeien zijn hier in de aanbieding bij de Publix. 3 bakjes (500 gram) voor $5. Gelukkig geldt die aanbieding ook als je er maar een koopt, dus ik heb van de week lekker van aardbeien genoten.

Ik kreeg trouwens van de week ook in ene een brief van Bank of America binnen. Gefeliciteerd want ik had mijn credit zo danig opgebouwd dat ze de limiet van mijn kaart binnenkort gingen verhogen. Toch handig als ze daar een en ander op orde hebben. Brief was van een paar dagen terug, mijn kaart is inmiddels al een paar weken verhoogd. Ach ze zetten het in elk geval even netjes op papier, timing maakt dan kennelijk niet zoveel uit. Maar ik stond wel even raar te kijken.

Comments:
Ik ken ze nog wel hoor!. Zal er ook niet heen gaan ook al is het in NY. NY is ook erg groot hoor.

Gr petra
 
Ik ken ze wel, maar ze waren wel van voor mijn tijd geloof ik. Jammer dat je er niet bij kan zijn.
 
Leuk dat jullie ze kennen. Ja inderdaad jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar als het goed is komt er ook een toernee dus dan maak ik het dan wel goed LOL.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?