Wednesday, April 02, 2008

 

NKOTB Official Group Photo

Nee echt geen 1 april grap, ze zijn er allemaal bij. Deze foto kwam net binnen en ik kon het wederom toch even niet laten...

Van links naar rechts Joe McIntyre, Jonathan Knight, Donnie Wahlberg, Jordan Knight en Danny Wood.

Bericht nu is dat ze met de herfst op toernee gaan, maar hopenlijk komt daar binnenkort wat meer duidelijkheid over.

Wat ik heb met NKOTB? Da's een erg lang verhaal. Iets waar ik hier niet in detail op inga. Laat ik het zo zeggen...Het gaat iets verder dan zomaar een popgroep. Onder andere juist net de periode dat een vriendje van mij overleed, kwam deze groep met een nummer uit wat me op dat moment veel geholpen heeft. En vanaf dat moment ben ik ze eigenlijk gaan volgen. Via via kwam je dan weer met fans in de VS in contact en ik had zelfs een abonnement op een Amerikaans popblad. En ik was zelfs lid van de officiele NKOTB fabclub gerund door hun ouders en broers en zussen. En mijn fascinatie voor de VS is met/door deze groep alleen maar gegroeid. De fascinatie was er al door het thuisfront, maar met deze groep werd die nog wat groter. Ik moest nu Amerikaanse geschiedenis boeken lezen en meer over Boston te weten komen. Dat soort dingen.
En vanaf dat moment, maar zeker na mijn eerste vakantie in de VS wilde ik dan ook alleen maar in de VS wonen. En na lang proberen met de green card lotterij woon ik dan nu eindelijk in de VS. En dat bevalt me prima. Ik sta nog steeds verbaasd van mezelf dat ik vorig jaar vanuit Los Angeles ben verhuisd, ik woonde verdorie nog geen mile van Joe vandaan LOL.

Maar goed, dat ze nu dus een reunie doen terwijl ik in de VS woon, is voor mij gewoon heel bijzonder. Net of alles een beetje full circle komt. Nu maar hopen dat er concerten in Florida volgen en dat ik er bij kan zijn. In principe zou ik de hele VS afreizen, maar ja ik kan niet zomaar op stel en sprong bij mijn werk vandaan. Ach zolang ze maar genoeg notice geven is er hopenlijk wel wat te regelen.

Hhm zouden Joe, Jordan en Jonathan nu nog naar de Fatone Foundation Fundraiser komen van de zomer? Ik hoop het wel maar ga er nu niet meer vanuit. Inmiddels staat een re-release van een Greatest Hits album zonder promotie zomaar op nummer 2 in de presales voor hun categorie waarbij ze Madonna's Hard Candy ver achter zich laten. Niet slecht. Als ik uitga van alle posts op internet dan is practisch de hele NKOTB fanbase van 20 jaar terug weer aanwezig. Grappig LOL.

Ok dat ik nog steeds weg ben van NKOTB en met name Joe is nu wel pijnlijk duidelijk denk ik LOL. Hier laat ik het dan ook verder bij, nou ja tot er een concert is waar ik heen ga dan LOL. Ik bedoel het is wel de bedoeling dat lezers blijven terugkomen LOL.

Oh nee of ik nog even de (unofficiele) fanclub wilde vermelden. Bij deze dan...
http://www.facethemusicfanclub.com/

Comments:
Kan me goed voorstellen dat dit je bezig houdt? Ben je destijds wel eens naar een concert van de groep geweest? Of zou dit de eerste keer worden?
 
@Aida

Ik ben inderdaad nog nooit naar een concert van ze geweest. Die waren destijds veel te snel uitverkocht. Later wel naar een solo show van Joe. Dus als ik het wil doen, moet het met de komende tour gebeuren. Whatever it takes LOL.

Sue
 
Hoi Suzanne,
ik begrijp je volkomen, toen ik vorig jaar hoorde dat mijn favoriete popgroep terug zou optreden dit jaar, heb ik onmiddelijk tickets besteld, ik was dolgelukkig
hopelijk komen er binnenkort nog meer optredens en een nieuwe full-cd uit, want ze al zeker 1 nieuwe singel, misschien ken jij hen ook? Soulsister heeft ooit een nr1-hit te pakken gehad in de USA met 'The way to your heart!
En persoonlijk vind ik vooral Jan er alleen maar knapper op geworden, de Belgisch versie zeg maar van George Clooney, die gaat er met zijn grijze haren ook alleen sexier uitzien haha
als je meer over hen wil weten: www.soulsister.be
ik duim voor je dat je snel ook naar NKOTB kan gaan kijken
groetjes, An (uit Antwerpen)
 
In m'n vorige berichtje moest het eerste vraagteken natuurlijk een uitroepteken zijn!
Enfin, ik verheug me al op je volgende bericht van nĂ¡ het bekijken van de show :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?