Thursday, July 03, 2008

 

Happy 4th 2008

HAPPY 4th...




Patriotic Donut Hall of Presidents in Magic Kingdom


Alweer een jaar verder. En wat voor een...

Vandaag alvast even naar Walt Disney's Magic Kingdom geweest. Althans in de late middag. Ik kwam erachter dat ze vandaag ook al het speciale 4th of July fireworks hebben dus ik ben even gaan kijken. En het was heel erg mooi. Ik heb met mijn foto camera een video gemaakt. Is best goed gelukt vind ik. Video is 14 minuten lang, en ik heb hem geprobeert te uploaden maar ik denk dat de file te groot is want na bijna een uur van laden, is het nog niet klaar. Het vuurwerk bij deze show kwam van voren en achteren (dezelfde figuren, heb ik geprobeert te filmen maar dan ging niet echt) en was naar wat ze zeggen overal in het park goed te zien. En het was echt een hele goede vuurwerk show.

Morgen hebben ze ook dezelfde show. Wat ze helaas niet doen morgen is de swearing-in ceremony, dus dat immigranten Amerikaans staatsburger worden. Dat schijnen ze jaren gedaan te hebben in Epcot, vorig jaar is het verhuisd naar het Magic Kingdom en dit jaar is het er dus niet. Wel jammer want dat had ik wel graag willen meemaken (als voorproefje LOL), maar ja dat komt nog wel.

Comments:
Hihi, ik zie je al staan tegenover Mickey als hij je de eed afneemt. Haha, zo zal het wel niet gaan :)
 
@Aida
En dan uiteraard allemaal met Mickey Mouse oren op :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?