Sunday, August 17, 2008

 

Frappuccino

Vandaag weer naar Starbucks geweest. Ik heb nog nooit een Frappuccino op, althans niet de coffee variant. Ik wilde dat toch eens proberen want iedereen hier loopt weg met ice coffee. Dus ik vanmiddag naar de Starbucks en een Mocha frappuccino gehaald...



Was best lekker eigenlijk. Volgende keer probeer ik de caramel versie uit. De Mocha was me toch iets teveel aan de Mokka kant LOL.

Verder gaat alles goed. Het restaurant waar ik nu ben heeft een erg leuk team en alles wordt aan de positieve kant belicht. Het is een stuk minder katterig dan wat ik toch wel vaak zie. Dus is de Speed of Service (snelheid waarmee een gast zijn of haar bestelling krijgt) iets aan de hoge kant, dan is het meer van jongens wat ging er fout en wat gaan we dus nu beter doen. Is de snelheid goed, jongens nice job en ga zo door...en dat bevalt me dus wel erg goed. De afgelopen maanden heb ik toch wel een aantal zeer andere benaderingen meegemaakt. Het kan dus ook anders LOL.

Verder gebeurt er eigenlijk weinig. Van de week schijnt er een tropische storm over te komen waaien, ik zie wel wat het wordt. Ik heb voldoende blikvoer en water in huis mocht de stroom en dergelijke uitvallen dus wat dat betreft moet het wel goedkomen.


Comments:
Fijn, dat Taco Bell nog goed bevalt. Hopelijk valt die storm mee, als het in de Keys een tropische storm is, zal het in Orlando toch veel minder zijn, neem ik aan.
 
Fijn dat het je zo goed bevalt. Trooste je ik zie ook nog steeds de bomen door het bos af en toe niet tussen alle soorten loterij tickets na 2 weken. Ik haal ze ook nog door elkaar.

Ik hoop dta de storm aan je voor bij gaat. Dat lijkt mij een angstig iets..Ben wel blij dat we die in Ny niet hebben..

Gr petra
 
Hey sue,

maak je je ook hard ervoor dat ze een paar vestigingen bij ons openen van Taco Bell??? haha. Goed om te horen dat het zo goed bevalt. Binnenkort word het hier in NL ook een stuk makkelijklijker om naar Starbucks te gaan. Ze komen hier op de grote stations....

Ach en die tropische storm heb ik er ook een keer meegemaakt, viel wel mee... Zal wel overwaaien... ;)
 
@Kasaka
Ik heb geen idee wat het wordt qua storm. Ik maak me er ook niet echt druk over. Ik zie het wel, kan er weinig aan doen LOL. In Orlando zijn het vaak inderdaad meer de rukwinden die je merkt. Kissimmee heeft een paar jaar terug wel behoorlijk schade gehad geloof ik.

@Petra uit NY:
Ik heb liever een storm dan een onaangekondigde aardbeving LOL.
De lotterij tickets komen wel een keer goed joh, maar kan me indenken dat eea verwarrend is.

@Bo
Ik ga mijn best doen voor je LOL. Een paar jaar geleden was TacoBell.nl wel in ene geregistreerd als domeinnaam maar dat is ook weer weg.
Ze zijn bij Starbucks kennelijk wakker geworden, er is in Nederland echt wel eenmarkt voor koffie. Ik hoop alleen dat ze niet het Amerikaanse prijsniveau hanteren. Die Frappuccinno van gisteren was al $4.50 (ok wel de grootse maat maar de kleinste was ook al $3.50)

Oh ja die storm destijds. Iedereen in paniek en vrijwillige evacuaties vanuit Orlando en het enige wat we hier kregen waren wat behoorlijke rukwinden. Ik zie wel wat het wordt, kan er weinig tegen doen. Maar op zich voel ik me in Orlando wel veilig, impact is een stuk minder dan aan de kust.
 
jeuj, er is nu ook een starbucks op Zavemtem Airport, dus als ik nog es iemand moet afzetten of oppikken of nog es zelf ga vliegen, dan wil ik nog es testen of die Iced cappucino nog steeds zo goed is als in NY 8 jaar geleden ;-)
grtz
An
 
Heb je nog niet eerder een Frappuccino bij Starbucks gehaald???!!!

:-(

Hahaha... Ik ging vroeger ook altijd voor de warme koffie, want koud leek me niets. Maar ja, als je iedereen met die transparente bekers Frappuccino met slagroom ziet lopen, dan moest ik het ook eens proberen.

Nou... dat ging dus helemaal fout! LOL! Het is zoooooo ontzettend lekker, ook al heb ik de mokka nog niet geprobeerd. Wel de caramel en de vanilla bean. Ik kan nooit kiezen als ik moet bestellen wat ik zal nemen. Het is echt lekker! LOL!

Ik ben blij te horen dat je het zo naar je zin hebt bij Taco Bell. Mijn zoon Shay is verslaafd aan Taco Bell en soms mag ik mee. Dit is meestal het geval als hij blut is, want als zijn vader mee gaat, dan gaat ook de bankpasjes van zijn vader mee namelijk, hahahaha...

Ik ben ook bestorven op Taco Bell. Ik neem elke keer weer iets anders, gewoonweg omdat ik ook bij Taco Bell nooit kan kiezen. Ik moet echt uitkijken dat ik niet te veel bestel, want mijn ogen zijn groter dan mijn maag.

Een van de grote pluspunten van Taco Bell is (het water loopt me alweer uit mijn mond), dat je zoveel zakjes als je maar wilt met HOT en FIRE sause kan nemen. Ik ga altijd voor de FIRE en wat over blijft gaat mee naar huis en gebruik ik als sausje bij mijn 'gewone' eten.

Twee jaar geleden verkocht King Soopers, onze grocery store ook originele flesjes HOT saus van Taco Bell. Ik had er destijds een meegenomen en die was binnen een week op. Waar ik ook kom en waar ik ook kijk, ik kan de originele Taco Bell sausjes in geen enkele winkel meer vinden!!! Ik baal daar ontzettend van. Mocht ik ze ineens toch een keer tegen het lijf aanlopen, dan gaan er gelijk 10 flesjes mee naar huis, minstens!

Ik heb het vage vermoeden dat ik tussen de middag met Shay eventjes Taco Bell ga aandoen... Dit keer zal ik Shay vragen mee te gaan eten, inplaats van andersom! Oh, wat is dat lekker!!!!!!!!!!!

Jij zit er elke dag midden in, dus je zult ook wel het een en ander wegwerken daar denk ik, hihihi...
 
Taco Bell is een van die dingen die ik echt mis. We hebben hier in Nederland echt een hoop zoals BK, Subway enz enz maar Taco Bell en DQ zou ik hier toch graag een filiaal zien openen. Je zal misschien denken, wie is Hein nou weer. Ik heb met mijn vrouw Esther ongeveer 2 jaar in Florida gewoond en Esther volgt jouw log al een tijdje. Ikzelf volg al de Amerika logs niet meer zo fanatiek behalve die van Matosh. Waarschijnlijk wil ik onbewust niet teveel herrinert worden aan alle goede kanten van de states, al ben ik maar al te blij weer in NL te zijn.
 
@An:
OP naar de Starbucks LOL. Ben blij dat die nu eindelijk wat zaken in de Benelux gaan openen.

@Martin:
Ik werk inderdaad behoorlijkw at Taco Bell weg. Af en toe toch lastig gratis mogen eten LOL. Ik heb nu bijna alles uitgeprobeerd dus ga het vanaf nu maar bij de salades houden...de weegschaal merkt al die tacos wel LOL

@Hein:
Hey leuk dat jullie ook mijn weblog lezen. Die van jullie heb ik destijds ook gevolgd. Jammer dat je hem niet meer bijhoudt.
Hopenlijk blijf je regelmatig lezen.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?