Monday, September 01, 2008

 

Dop met een slot

Ik zit hier weer eens aan de aardbeien. Ik was/ben vrij vandaag en dacht ik ga even naar Target kijken of ze daar misschien sneaky de nieuwe CD van New Kids al verkopen die morgen uitkomt. Nee dus. Hier houden ze zich bij Target en WalMart netjes aan de regels, en zo hoort het ook. Sommige fans in andere delen van het land hadden het geluk toch hier en daar al wat CDs de vinden. Maar goed bij Target hadden ze dus de aardbeien in de aanbieding. $1.75 voor een bak van 450 gram ongeveer. Niet slecht. En ze smaken uiteraard weer heerlijk.

Verder gaat het hier zijn gangetje. Er gebeurt niet zoveel op het moment. Als ik vrij ben ben ik op dit moment heerlijk thuis aan het hangen in de airco. Het is nu gewoon weg te warm en te humid om de hele dag op pad te gaan. Ach de zomer is straks weer voorbij en dat betekent koeler weer en ook meteen weer wat meer rust in de parken en dergelijke dus dat komt allemaal wel weer.

Vanmorgen overigens ook een nieuwe benzinedop gekocht. Ik heb zo'n klepje wat je zo van buiten open kan maken en de benzinedop kan je ook zo los halen. Gisteren kwam een collega vragen of ik wat vergeten was bij het tanken...ehm ik heb niet getankt hoezo? Of ik dan wist dat mijn tankkap open stond...ehm nee. En ik weet zeker dat die niet open stond toen ik 's morgens wegreed. Dus ik gaan kijken. Bleek mijn benzine dop ook los te zitten. Lekker dan. Geen idee wat er gebeurt is, maar waarschijnlijk heeft iemand geprobeert benzine te jatten toen het restaurant nog dicht was en wij hard bezig waren met openingsvoorbereidingen. Althans dat is het enige wat ik kan bedenken. Een andere collega ging ook kijken maar die heeft een klepje wat van binnen uit open gaat en verder waren er geen autos nog. Als iemand heeft geprobeert te jatten was die persoon niet echt succesvol (gelukkig voor mij dan) en werd waarschijnlijk verrast door mensen die aankwamen. Ik heb meteen getankt, de pomp zit vlak NAAST het restaurant...en er moest inderdaad een gallon of 2 meer in dan ik verwacht had met een halve tank. Raar is het wel. Dus toch maar een tankdop met een slot gekocht. Geen idee of het echt helpt maar meer dan dat kan ik er niet tegen doen.

En nu ga ik weer even lekker van mijn aardbeitjes genieten LOL.

Comments:
Ja, dat hoor je weleens, van dat benzine stelen. Bij onze van kan het niet, want die moet van binnen open. Eng wel hoe ze dat doen, door de benzine op te zuigen met hun mond, brrr!! Ik hoop voor je, dat je Taco Bell krijgt, die vroeger sluit!
 
Bij mijn auto kunnen ze er ook zo bij, als ze willen. Het verbaast me dat er nog niet eerder bezine uit mijn auto is gestolen, want als die afgetankt is zit er een finke slok in. Met name als ik mijn auto voor meerdere dagen op het vliegveld geparkeerd heb staan, vraag ik me af hoelang het zal duren voordat het mij ook keer zal overkomen.

Ik denk dat ik ook maar eens zo'n dop ga helen met slot. Beter voorkomen dan genezen.
 
Tegenwoordig boren ze ook gaten aan de onderkant van de tank en stelen zo je benzine. Daar kan je helemaal niets aan doen.

Jammer dat je gisteren de New Kids niet hebt gezien op het TV programma The View.
 
Hier zijn de New Kids op The View gisteren:

http://www.popcrunch.com/new-kids-on-the-block-the-view-video-september-2/
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?