Tuesday, September 30, 2008

 

Geen internet en geen telefoon

Ik heb op dit moment geen internet en daardoor ook geen telefoon. Brighthouse (de kabelmaatschappij) komt misschien morgen langs om te kijken wat het is. Dus maar afwachten of ze misschien morgen langs komen.

Verder kan ik bij de credit union dus geen lening krijgen. Ja kan wel maar ik moet een co-signer hebben. Ja dahaag, daar doe ik dus niet aan. Nu zit ik te dubben of ik naar een andere credit union moet gaan, of het bij de dealers moet houden en wanneer ik dan op een auto af ga. Want hoe meer ik ga shoppen naar een lening hoe slechter het voor mijn credit score is.

Toyota (de dealer waar ik vorige week was) hing gisteren aan de telefoon, ze hadden wat andere autos binnen gekregen en wilden me graag helpen en het bedrag omlaag krijgen. Een andere Toyota dealer hing ook al aan de telefoon. Mijn probleem is nu...de bankcrisis want wat voor effect heeft dat op mijn aanvraag voor een lening...en de eerste dealer heeft mijn credit al gechecked en dat was gezien de datum waarschijnlijk voordat die rekening van die autoreparatie op die ene credit card op mijn credit naar voren kwam, de andere dealer heeft mijn credit nog niet bekeken maar heeft betere deals op autos. Als ik wacht tot mijn familie hier is (is nog wel slechts maar 3 weken), zit ik misschien met het probleem dat die credit score negatief uit gaat pakken. Ik weet het even niet meer, maar ik baal gewoon vreselijk van dit systeem. Je wordt gewoon om het minste en geringste afgestraft. Dit is echt niet leuk meer. Wacht ik te lang zit ik straks misschien met het feit dat ik nergens meer een lening kan krijgen en heb ik op de lange termijn de dure reparaties van mijn huidige auto. Dat zie ik ook niet meer zitten.

In Nederland had ik nooit schulden, en sinds ik naar de VS ben verhuisd lijk ik alleen maar dieper in de schulden (lees leningen) terecht te komen. Daar baal ik vreselijk van want dat wil ik helemaal niet. Maar een andere oplossing zie ik ook niet meer. Mijn auto afrijden is geen optie want op de lange termijn ben ik daar alleen maar meer geld aan kwijt met als resultaat dat ik dan alsnog een andere auto moet afschaffen en nog meer in de sores zit.

Maar goed. Nu eerst maar naar mijn werk. Ik heb in elk geval de komende dagen even geen e-mail en internet want deze WIFI verbinding is niet al te best en ik wordt er steeds afgegooid. Dus ik hoop dat Brighthouse zo slim is om een nieuwe modem mee te nemen van de week.

Comments:
Hoi sus
Paniek is een slechte raadgever.
Ook in Nederland is het slecht weer.
De fortis bank heeft steun van de regering gekregen. Regen in amerika druppels in europa.
Ik denk dat alle creditverstekkers problemen hebben met geld verkrijgen. een stijgende rente is meestal het gevolg. Advies voor je auto: Het doem senario dat alles kapot kan gaan begrijp ik. Dat jij die wortelenbak kwijt wil is begrijpelijk. Om niet al te veel in de problemen te komen koop een betrouwbare auto toyota. honda etc.
van een paar jaar oud. Dan zijn de kosten redelijk beheersbaar.
Misschien over drie weken komen we tot een oplossing.
jonge meiden en geduld dat past niet. mmar toch.
succes met je internet en telefoon.

je trouwe fan
 
Ben het met bovenstaande eens. Ik zou een Toyota van 2005 of 2006 kopen. Hoe kleiner de lening, hoe makkelijker je er een kan krijgen, neem ik aan. Kan me wel voorstellen, dat je baalt! Succes ermee!
 
Jeetje, kan me voorstellen dat je goed baalt! Succes met het hele gebeuren!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?