Thursday, October 23, 2008

 

Nog steeds mooi weer

Alles goed hier. Mijn oom en tante zijn vorige week goed aangekomen na wat vertraging in Atlanta. Ik geloof dat als ik ooit richting Amsterdam vlieg ik maar via Miami rechtstreeks ga of desnoods via London. Maar zo ver is het nog lang niet.

Ben weer heerlijk verwend met van alles en nogwat. Frans en Janny hartelijk dank voor de tijdschriften en drop.

Van de week even lekker met mijn familie op stap geweest hier in Orlando en SeaWorld laten zien. Was erg leuk. En ik ben heerlijk verwend mee uit eten genomen. We hebben ook wat rondgereden hier en wat huizen hier in de omgeving bekeken. Zitten best leuke woningen tussen. Wat me alleen wel opvalt hier is dat er bij veel woning geen hekken om de tuinen staan, ook achter niet. Misschien is dat iets van hier dat weet ik niet, maar veel privacy heb je dan niet.

Volgende week ben ik lekker een week vrij en staan de Florida Keys en Everglades op de planning. Ben erg benieuwd want die kant ben ik nog niet op geweest.

Verder is het weer hier nog steeds erg mooi. Warm en vochtig nog steeds maar de temperatuur gaat langzaam aan naar beneden en wordt dan wat aangenamer. Maar blijft dan nog steeds lekker warm. Dat was het weer even. Binnenkort volgt meer.

Comments:
Nee, hekken en schuttingen zie je niet vaak en zeker geen hekjes om de voortuinen! LOL!

Ik vind hekjes en schuttingen vaak zo'n rommeltje, zeker als elk huis iets anders heeft.

Hier zie je ook de mooiste huizen gewoon in het gras staan, zonder enige vorm van privicy. Zelf zou ik toch we graag wat bomen en struiken om (met name) de achtertui willen hebben voor een beetje privicy. Maar wij Nederlanders zitten dan ook graag buiten in het zonnetje, iets dat je een Amerikaan niet zo snel ziet doen.

Wij zijn dan ook de enige familie in onze wijk die lekker buiten zitten, hahaha... Soms vraag ik me wel eens af wat de Amerikaanse buren daarvan zullen denken.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?