Friday, November 28, 2008

 

Black Friday

Vandaag was het Black Friday. DE shop en uitverkoop dag van het jaar geloof ik. Mensen gaan midden in de nacht al voor winkels liggen om maar als een van de eersten binnen te zijn. Mijn eigenlijke bedoeling was om zoiets ook te doen. Ik was vrij vandaag en dacht dat komt vast nooit meer voor dat ik op Black Friday vrij ben. Dus eigenlijk voor de grap. Tot ik hoorde dat het vannacht lekker koud gaat zijn (graadje of 3), ik eigenlijk niet echt op wat bijzonders uitben, en het me niet zo slim leek om in de kou (ok het vriest niet maar 3 graden is alsnog koud) uren te wachten voor een $15 korting op een Senseo bij Target. Ben al een tijdje over een Senseo aan het denken, maar weet het nog niet helemaal zeker. Had het nu wat warmer geweest had ik het misschien voor de grap nog gedaan ook. Maar nu maar lekker in mijn warme bedje gebleven.

Dus vanmorgen eerst lekker naar EPCOT toe...mijn Disney jaarpas loopt bijna af en ik wilde nog een keer Soarin doen. Dus om 9 uur stond ik bij EPCOT binnen. Heb Soarin 1 keer kunnen doen met een wachtijd van meteen al 20 minuten. De fastpasses (dat je niet in de rij hoeft te staan) waren even na 9-en al tot 12 uur ' s middags vergeven en hadden ook een mega lange rij, dus ik dacht laat maar. Eerst de attractie doen dan kan ik daarna altijd of nog een keer in de rij of een fast pass halen. Ja mooi niet dus...na de eerste keer Soarin was de wachtrij al opgelopen tot 75 minuten (ja ben de gek), en voor de fast passes stond een rij die zo lang was dan hij volgens mij helemaal tot boven en naar buiten liep (ook dat doe ik dus niet). Dus ik stond om 9.40 uur weer buiten. Worldshowcase is tot 11 uur 's ochtends dicht en anders dan Spaceship Earth te doen had ik niet echt veel zin in vandaag. Dus ik liep om 10.15 uur alweer naar buiten. En maar goed ook want ik kwam bij de ingang/uitgang en er staat me toch een rij om naar binnen te komen, niet leuk meer.

Dus ik om 10.15 uur weer EPCOT verlaten en toch maar naar de Target gereden bij de Millenia Mall. Vlakbij de Millenia Mall zit ook Ikea en ik dacht misschien ga ik daar nog even neuzen. Nou nee dus...de weg naar de Millenia Mall en Ikea stond bomvol met auto's. De baan naar Target was vrijwel vrij...dus snel even Target doen. Voor $4 de DVD Gremlins gekocht. De eerste Gremlins film van ergens in de jaren 80. De Senseo was al uitverkocht dus dan maar geen Semseo (voorlopig nog niet tenminste). Maar op de versafdeling had Target ook nog een leuke aanbieding. Mijn Black Friday aanwinst...een kilo President Brie voor $7.

Ik vind brie erg lekker, maar om nu steeds $5 uit te geven voor een stukje van 200 gram gaat me wat te ver. Nu dacht ik dat er in deze kilo waarschijnlijk wel een aantal voorverpakte stukken zouden zitten...ja stom natuurlijk...het is gewoon een groot stuk brie. Maar goed dan nog vergeleken met de normale prijs niet echt duur. Voorlopig gaat Sue dus goed aan de Brie...Ach sommigen hebben deze tijd van het jaar voldoende Turkey voor ontbijt, lunch en dinner...dan valt mijn brie-tje in het niets toch LOL


Comments:
Hahaha, je hebt een kilo brie in huis? LOL!

Heerlijk is dat, dus dat gaat vast en zeker wel op.

Jee, wat was het druk bij jullie zeg, overal!!! :-( Is echt niets voor mij. Ik ben al zo ongeduldig, zeker als het om winkelen en wachten gaat. Als het een beetje druk is in de winkel en met name bij de kassa's, dan ben ik er snel weer uit en kom dan later wel een keer terug.

Jee, ik heb ineens trek in brie... :-(
 
Hi! Ik was al een tijdje niet meer hier op bezoek geweest en ben weer even bijgelezen. Leuk dat je the New Kids hebt ontmoet! Dat moet toch echt super zijn geweest voor een fan als jou!
En ik hoop dat je na een kilo brie nog brie kunt zien :)
 
Hoi Sus
zelfs in frankrijk is de brie niet zo goedkoop.
Je mag wel aan je lijn denken.
Alhoewel dockers broeken zijn in the usa redelijk goedkoop.
Wanneer kunnen we het eerste appartement bij je huren.
Succes met je studie.

Over je auto: doe de volgende test
Rijd een afstand in de stad met airco aan.
Rijd vervolgens de zelfde afstand met airco uit
Meet het verschil ik denk dat je verschil zult zien.
Dus wanneer je zonder airco rijd geeft dat een verschil van 3 mile.
Ga uit van een gemiddeld rijgedrag van 100 miles per week. is een besparing van 30 miles is ongeveer een gallon.
Kostprijs een gallon 1.75 dollar
Na vier weken kun je dan een kilo brie halen.
Dat is het voordeel wanneer je een toyota rijdt.

Succes en groet
je trouwe fan(s)
 
Troost je, wij hebben met z'n 4 en een kalkoen gehad van 20 pound. 3 dagen, vlees, op brood in de salade. Ik kan geen kalkoen meer zien..

Mij ook niet gezien midden in de nacht voor de winkel en al helemaal niet omdat het hier -7 was. Maar ook hier drukte van jewelste hoor.. Kou of geen kou.

gr petra

gr petra
 
Nou nee is niet iets voor mij, winkelen.Zeker niet wanneer het zo enorm druk is. Mm krijg er gewoon honger van. In ieder geval je bent geslaagd voor iets, of niet?.
 
En? De brie al op? Ik heb je ook nog een stokje gestuurd, zie mijn weblog. Of je eraan wilt is aan jou, hoor, ik zal niet beledigd zijn, als je er geen zin in hebt :)
 
@Allemaal
De brie is inmiddels op. Was errug lekker maar toch best veel. Gek genoeg ben ik de Brie nog steeds niet beu dus dat scheelt LOL.

Toyota rijdt nog steeds 1 op 27. Geen idee waar dat aan licht. Kan zijn dat ik maar 7 mile naar mijn werk rij en dan ook nog veelal stoplichten. Ach ja we zien wel.

@Annemiek
Stokje opdracht is (een beetje laat) inmiddels uitgevoerd LOL
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?