Tuesday, November 04, 2008

 

Vakantie

Vorige week lekker een week vrij gehad om lekker met mijn familie door te brengen. Was heerlijk. We zijn van Orlando naar de Keys gereden. We hadden een hotel op Key Largo, de eerste Key vanaf Miami. Mooi hotel met 2 slaapkamers, 2 badkamers en een huiskamer voor niet al teveel geld. De dag erna van Key Largo naar Key West (de verste Key) gereden. Ik had verwacht dat we over allemaal bruggen zouden rijden met alleen brug en water zeg maar. Niets was minder waar. Het leek eigenlijk net of je gewoon over landverbindingen reed. Alleen de Seven Miles brug was overduidelijk een brug en was qua lengte niet eens zo lang.

Wat me opviel is dat veel huizen op palen gebouwd zijn. Zal wel wat met overstromings gevaar en dergelijke te maken hebben, maar het was best grappig op te zien. Ik heb er helaas geen foto van. En het water is erg erg blauw. Heel mooi om te zien.

We zijn ook naar de Everglades geweest. Erg mooi en erg veel real life crocodiles en/of alligators gezien. De ene heeft een punt neus en de anders een wat rondere neus, volgens mij zwommen beide variaties er rond LOL.

Dit bericht gaat onder de fotos van de Keys en Everglades verder maar hier vast wat fotos van de Keys en Everglades.
Seven Miles Bridge




Uitzicht op een van de vele Eilanden van de Keys




Zuidelijkste punt van de Keys en de U.S.A op Key West (en een of andere gekke toerist die zo nodig plaatjes moest schieten LOL)




Inwoner van de Everglades (foto is NIET ingezoomd)




Buurman van bovenstaande croc (ook deze foto is zonder inzoomen genomen)


Uitzicht over de Everglades


Op de laatste dag die ik met mijn familie doorbracht zijn we want huizen wezen bekijken van binnen. Een makelaar had me gewezen op een aantal model woningen die ik een tijdje terug al bekeken heb. Mooie huizen. Voor die grootte en dat geld kan je in California dus echt niks vinden.
Er stonden ook huizen van een paar mijoen op dat park...ik heb in L.A wat huizen gezien van 2 en 5 miljoen...nou die halen het kwa grootte dus niet bij die huizen. Echt kasten van huizen. Joe Mc...misschien toch richting Orlando komen? LOL

Hier wat fotos van de huizen die we bekeken hebben. Voor de gein heb ik er even de dollar prijzen bijgezet.
$220000 (gelijkvloers 3 slaapkamers, 2 badkamers)


$240000 (twee verdieping 4 slaapkamers, 2.5 badkamers)


$270000 (twee verdieping, grote slaapkamer en een badkamer beneden, boven nog 3 slaapkamers en badkamer)




$290000 (twee verdieping, 4 slaapkamers, 3 badkamers)




En dat was het weer even. Tine en Theo nogmaals hartelijk dank voor een heerlijke vakantie. Tot gauw.

Comments:
Hey Sue,

leuke trip.... heb ik destijds ook een keer ondernomen. Ik vond de keys helemaal top. De everglades trouwens ook wel... haha...

Die huizenprijzen daar zijn nog een keer leuk vergeleken met hier, maarja.... ook iets naders gebouwd en andere grondprijzen he.
 
Hi susanne,

leuke foto's, ik was vorig jaar ook blij toen ik hoorde dat Soulsister (Belgische popgroep) terug samen is, binnenkort komt de plaat uit (allez CD), ik kijk daar ook enorm naar uit, dus ik kan je heel goed begrijpen!
verder ben ik samen met jou blij dat Obama verkozen is!
geniet van het fijne weertje daar! dat is hier wel wat anders ;-)
groetjes
an
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?