Wednesday, December 31, 2008

 

Happy New Year



Het is alweer 31 december. Weer een jaar voorbij LOL. En wat een jaar...mijn oom en tante twee keer gezien, NKOTB eindelijk ontmoet, en veel vrienden gemaakt voor en tijdens de concerten, nieuwe auto, en zo kan ik nog wel even doorgaan LOL

En morgen (1 januari) ben ik alweer twee jaar in de USA. Het bevalt nog steeds goed, je loopt af en toe wel tegen dingen aan maar dat hoort erbij. Tenzij het voor vakantie is, zie ik mezelf niet naar Nederland terug keren. Familie en vrienden mis ik uiteraard nog steeds wel, maar verder heb ik het hier heerlijk. En dat niet alleen, je went veel te snel aan het heerlijke weer hier in Florida elke dag, dat zou ik niet meer willen missen LOL.

Dit jaar zit ik in elk geval aan de oliebollen en appelflappen. De Nederlandse bakkerij Doughmonde http://www.doughmonde.com/ in Haines City, had weer oliebollen en appelflappen dus daar ben ik vanmorgen toch maar even heen gereden. Ze zijn heerlijk. Vanavond ga ik naar Amerikaanse vrienden en neem ik wat oliebollen mee. Hopenlijk vinden zij het ook lekker.

In elk geval vast een Gezond 2009 toegewenst en wees voorzichtig met vuurwerk.

Comments:
Hey Sue,

vanuit het koude Nederland de allerbeste wensen. Dat het maar weer een heel goed jaar mag worden!

Gr. Bo
 
Wij wensne j een te gek en gezond 2009. Ik vind het fantastische om te zien hoe jij het in je eentje red. Petje af hoor.

Wat een zalig heid lijkt me dat om een nederlandse bakker in je buurt te hebben.

gr petra
 
Ook nog een happy 2009! Mhh, lekker een Nederlandse bakker in de buurt!
 
Uiteraard de beste wensen voor het nieuwe jaar vanuit 't koude L.A. Lekker hoor ... ik mis de flappen en oliebollen. 'k Moet hier in de buurt maar een Nederlandse winkeltje vinden... of misschien een zelf openen ... :-)
 
@all
Bedankt voor de goede wensen.

Oliebollen en flappen waren heerlijk. Moet van de bakker een volgende keer toch ook een keer een brood meenemen, dat heb ik dus eigenlijk nog nooit gedaan LOL

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?