Friday, February 13, 2009

 

Net als je wat lekkers gevonden hebt...

Eerst even melden dat mijn examen aanvraag voor Community Association Manager is goedgekeurd. Ik mag nu dus het officiele examen gaan regelen. Ik heb me net ingeschreven voor een examen voorbereidingscursus in Maart en April en dan als ik me voorbereid genoeg vind wil ik eind April examen gaan doen of anders in Mei. Mijn doel is om dat examen in een keer te halen. Niet alleen qua kosten plaatje maar ook omdat ik een hekel heb aan examen doen...dus doe ik het liever in een keer goed en dan wacht ik desnoods maar wat langer.

Goed hoe zit het nu met dat lekkers dan in de titel...

Heb ik eindelijk een lekker drankje anders dan Diet frisdrank, water, koffie, thee of orange juice gevonden......moeten ze het zo nodig weer eens veranderen...

Wat is nu het geval. Capri Sun zat vroeger hier in de VS High Fructose Corn Syrup in. Ondertussen stond er op hun verpakking iets van all natural en all juice of iets dergelijks. Dus een slimme dame hier in Florida spande een rechtzaak aan. Capri Sun heeft nu overal echt fruitsap en suiker in zitten. Dus ik probeerde met het hele HFCS verhaal van een paar posten eerder de Carpi Sun Juices uit. De enige die ik echt lekker vond was de Capri Sun Grape. En bij de Walmart kost het ook niks voor nog geen $2 heb je een pak met 10 van die pakjes of zakjes of hoe je die rare verpakking waar je nooit zonder knoeien een rietje in krijgt (ik niet althans) ook noemt.

Goed ik ben dus bijna door mijn pakjes heen en stond bij de Target en dacht dan neem ik het hier mee in plaats van ook nog eens naar de Walmart te rijden. Walmart scheelt wel een $1 op een pak maar ik moet er extra voor rijden en langer in de rij staan. Dat in de rij staan bij Walmart is dus echt een crime, maar da's een ander verhaal.

Dus ik op naar het frisdrank schap...ja mooi niet dus. Het schap was er wel, maar de Capri Sun was in ene een nieuwe versie bij de Target. Er staat vrolijk 100% juice op, wat er ook in zit maar alle namen zijn verandert en ongetwijfeld dus de samenstelling ook. En ja hoor...Grape heet in ene Grape Tide en waar in de oude versie druif en peer in zat (niet eens een slechte combi), zit er nu in ene Druif en APPEL in...mijn minst favorite fruit drank is dus juist.....appelsap.

Ik was dus niet blij. Ik wil best de nieuwe versie proberen, misschien valt die appel erin wel mee...maar niet zolang ik nog andere opties heb LOL. Dus wat heb ik gedaan...ik ben alsnog naar de Walmart gereden en heb gekeken of ze daar nog de oude versie hadden staan. En ja hoor...alle verpakkingen goed tot januari 2010, mij best. Dus ik heb het schap maar even leeggekocht. Nou ja dat klinkt ook dramatisch...het waren nog maar 8 verpakkingen en die heb ik nu dus LOL. Dus de komende twee maanden ongeveer kan ik nog even genieten van de oude versie en dan weer op zoek naar wat anders.

Ongeveer hetzelfde had ik met yoghurt. Ik had een paar weken terug eindelijk lekkere Griekse yoghurt gevonden, je raadt het al...nergens meer Griekse yoghurt te krijgen...ik ben alle winkels en supermarkten afgelopen maar mooi niet. Het staat zelfs niet meer op de labels op de schappen. De yoghurt zal best nog ergens bestaan, maar dat helpt me weinig als ik hem hier nergens meer kan krijgen. Nou ja dan maar zonder.

En bij de Walmart was ook al het eigen merk Begische chocolade verdwenen. En die was juist zo lekker en leek verdraaid veel op Nederlandse/Belgische chocolade.

Tja alles verandert wel een keer. Maar elke keer is dat weer even vet balen LOL. Ach mooie gelegenheid om weer eens wat nieuws uit te proberen.

Verder weinig te melden. New Kids gaan weer op toernee dus in Maart ga ik lekker naar twee shows met wat vrienden. We zouden eerst alleen de show in Orlando doen maar gaan nu toch ook naar de Ft Myers show aan de Westkust van Florida. Na de Ft Myers show gaan we letterlijk de tourbussen achterna naar Orlando. En de dag erna ben ik waarschijnlijk kapot dus heb ik even lekker een vakantiedag opgenomen en ga ik heerlijk nagenieten. Best raar eigenlijk. In de 20 jaar dat ik nu fan ben heb ik ze tot 2000 eigenlijk alleen solo zien optreden, maar nooit als groep bij elkaar. De meeste New Kids bij elkaar was in 2007 in Orlando tijdens de Joey Fatone Charity met 3 van de 5 Joe, Jordan en Jon. En nu tussen November 2008 en eind Maart 2009 ga ik ze dus 4 keer zien als groep. Hopenlijk van de zomer weer maar dat hangt ervan af waar ze dan spelen. Echt maf. Ach ik ga ervan uit dat het ooit een keer weer ophoudt (waarschijnlijk eind 2009) dus ik ga alle shows af die ik kan pakken nu het nog kan.

Comments:
Hey Sue! LOL! Je lijkt mij wel!!! Als ik iets 'zeldmaams' ziet liggen waar moeilijk aan te komen is, dan koop ik ook in een keer alle schappen leeg. Ik had dit stukje wel kunnen schrijven, haha..

Zo hadden wij EINDELIJK bij Walmart van die kaassnacks met pindakaas gevonden onder de naam Bamba. Je kent ze wel, van die luchtige gele cocons die je in Nederland kunt kopen met kaas smaak of pindakaas smaak. Wij kochten altijd de gehele schap (48 zakjes) in een keer op, omdat ze bijna nergens te vinden zijn. Ineens heeft de fabrikant de samenstelling veranderd door er minder pindakaas in te toen en meer maismail. Wat was dat smerig! Je proefde alleen maar de mail en niet de pindakaas en had het idee op kartonnetjes te kauwen.

Zoiets gebeurd ons ook altijd als wij eindelijk eens iets lekkers gevonden hebben, dan verdwijnt het kort daarna uit de schappen. :(

Net als jij, hebben wij dezelfde ervaring met de Belgische chocolade (Sams Choice) bij Walmart. Wij kochten altijd alle volle melk repen, die eerst $0.98 cent waren, maar al heel snel naar de $2 dollar gingen. Maar het was zo lekker, dus we bleven ze met grote getalen kopen. Nu hebben we ze al maanden niet meer gezien. Alles heeft plaatsgemaakt voor die vieze Hersey repen en die krijgen wij gewoon niet weg. Het zijn net opgedroogde velletjes aan elkaar geplakt van de warme chocomel. :(
 
Maismail en mail?

Ik bedoelde dus Maismeel en Meel!!!
Sorry!
 
@Martin:
LOL

O ja die Bamba snacks. Die ben ik hier ook al een tijd niet tegengekomen. Maar als ze ze wel weer een keer hebben, koop ik die dus niet meer. Bedankt voor de info.

Ja ik snap het niet van de Walmart chocola. Volgens mij verkocht het best goed. En inderdaad ook hier zijn er Hershey bars voor in de plaats gekomen, ook niet mijn favoriete chocola.
 
Sue, Heb je whole foods geprobeert voor de yogurt? Hier kan ik ze in gote en kleine potten krijgen.
 
@Tink
Nee inderdaad Whole Foods had ik nog niet gekeken. Bedankt.
Moet ik op mijn volgende vrije dag maar even langs. Hopenlijk hebben ze het daar want ik vind de Griekse yoghurt varianten lekkerder dan de gewone yoghurts hier.

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?