Thursday, March 05, 2009

 

Achtbaan in de tuin

Ok zo'n grote achtertuin heb ik ook weer niet. Of eigenlijk ik heb helemaal geen achtertuin...en toch zeg ik dat er een achtbaan in mijn achtertuin staan LOL.

Bij SeaWorld zijn ze een nieuwe achtbaan aan het bouwen, dat wist ik. Dat die zo'n beetje midden in het park kwam te liggen wist ik ook. Maar dat ik dat ding letterlijk vanaf mijn balkon kan zien wist ik dus niet. Het ligt op een klein afstandje maar met een goede zoom op mijn camera kan ik straks de mensen in de karretjes zien zitten...kijk maar...



En ik kwam net ook nog wat fotos tegen van een paar weken terug. Ik had heerlijk donuts gehaald bij Dunkin Donuts. Van die prijzen bij Dunkin Donuts snap ik helemaal niks. Koop ik twee donuts dan ben ik zo $3 kwijt. Koop ik er 6 dan kost dat iets van $5, maar koop ik er 12 dan kost me dat 'slechts' $6.50. Nu weet ik dat wiskunde vroeger niet mijn best vak is maar aan dit soort prijzen en verhoudingen is geen touw meer vast te knopen, dus wat heb ik gedaan...ik ben lekker voor de 12 donuts gegaan. 's Avonds lekker met een bak koffie waren er zo 6 op. En de andere 6 waren lekker voor ontbijt en snack na het werk de volgende dag. Moet wel eerlijk zeggen dat ik voorlopig wel even genoeg donuts gehad heb LOL.


Verder gaat ondanks de slechte economie de bouw hier in Orlando nog gewoon door. Overal worden nog steeds hotels uit de grond gestampt en huizen dan wel condominiums gebouwd. Deze fotos heb ik van de week vanuit mijn auto gemaakt...
Een hotel tegenover SeaWorld en naast Aquatica op International Drive



Een hotel vlakbij de kruizing van International Drive met Universal Boulevard


Een nieuw Condominium/Townhouse Resort aan Universal Boulevard


Het zijn waarschijnlijk allemaal projecten die al in de planning stonden, maar dan nog. Aan de andere kant hoe meer er gebouwt wordt zeker aan condos, hoe beter het is voor mij LOL.
Verder eigenlijk niet zo veel te melden. Het weer is na een paar dagen kou (graadje of 5) nu weer warm met een graad of 18. Er is geen touw aan vast te knopen. En dan in het NoordOosten alle sneeuwstormen en dergelijke. Raar...had iets met Global WARMING te maken ofzo LOL.
Volgende week lekker twee dagen op stap. Eerst Donderdag naar Ft Myers voor het New Kids on the Block concert daar en dan letterlijk de tourbussen achterna weer terug naar Orlando voor het concert op vrijdag. Heb er echt zin in. Zo zie je ze nooit, en zo zie je ze 4 keer in 5 maanden tijd. Niet slecht en voor zolang het nog duurt geniet ik er met volle teugen van.

Comments:
Haha, dat Dunkin Donuts verhaal heb ik exakt hetzelfde ervaren.

Ik wilde 6 donuts met custard vulling hebben. Voor iets meer dan een dollar kon ik er 12 krijgen, dus ging ik maar voor de 12 stuks, wat natuurlijk veel te veel was.

Daarna was ik misselijk en heb sindsdien geen donut meer gegeten. Dus of Dunkin Donuts nou zo goed aan dit soort prijsstunten heeft gedaan weet ik niet. Ze zijn er (voorlopig eventjes) een klant door kwijtgeraakt.

LOL!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?