Saturday, March 14, 2009

 

Jon en Joe

Gisteren en eergisteren weer naar twee New Kids concerten geweest. Eergisteren zijn we om 9 uur 's ochtends gaan rijden naar Ft Myers. Een ritje van een kleine 3 uur. Daar aangekomen was de Germain Arena al snel gevonden, evenals het handje vol fans op de parkeerplaats bij de zeer toegangkelijke tourbussen. We konden eigenlijk net de bussen niet inlopen. Dus Kat en ik dachten we gaan lekker in het gras zitten en we wachten wel.

En ja hoor na een klein uurtje kwamen Donnie en Danny naar buiten en kwamen ons allemaal begroeten voordat ze de soundcheck in moesten.

Danny en Kat en een aardige security meneer op de achtergrond



Donnie die net van een jochie een basebal cap krijgt aangereikt en hem verteld dat als hij een handtekening wil hebben dat hij toch echt zelf naar voren moet komen en niet achter zijn zus moet schuilen LOL.

Lopend naar een eettent in een nabije Mall tegenover de Arena, kwamen Kat en ik ook Barret, de vrouw van Joe met hun zoontje, tegen die ook net op weg was naar de Mall, en ons vroeg of we wisten waar de Mall was en of ze zo de juiste kant opliep. Dus we hebben even met haar gesproken. Zij is zo vreselijk aardig. Ze staat dit allemaal toch maar even toe en lijkt het alleen maar leuk te vinden. En hun zoontje is compleet niet eenkennig en liep constant naar ons te zwaaien met grote pretogen, hij vond alle aandacht geweldig. Dat wordt nog wat straks, hij is nu pas anderhalf...

Voor het concert kon het dus eigenlijk al niet meer stuk. Tijdens de show in Ft Myers hadden we kaartjes op de eerste rij. Helemaal super, niemand voor me, ja behalve de heren waar het omging dan dus perfect uitzicht. Donnie haalde zelfs zijn zoontje op het toneel samen met wat neefjes van hem. Donnie's zoontje voelde zich zichtbaar niet op zijn gemak en was denk ik liever het toneel meteen weer afgelopen, maar bleef toch maar staan. Donnie stond echter te glunderen met zijn zoon naast hem. Achteraf hoorden we dat hij er (nog) niks van snapt dat iedereen zijn vader herkent en waarom ze klappen als hij zingt. En dat iedereen voor hem begon te klappen toen hijzelf op toneel stond, vond hij helemaal raar. Hij deed helemaal niks dan gewoon staan LOL. En dat is dan 7 geloof ik.

Na de show de bussen terug gevolgd naar Orlando, we moesten dezelfde kant op en reden eigenlijk net na de bussen het parkeerterein af. Alleen de bus van Donnie en Danny bleef achter en die bleken achteraf bij een Waffle House gestopt te zijn met alle auto's die achter die bus aanreden. Hij scheen te hebben aangkondigt dat hij een verassing had voor iedereen die achter ze aanreed. Ja kijk als we dat geweten hadden LOL. Iedereen die mee naar binnen kwam heeft op kosten van Donnie pancakes gehad. En wij maar braaf de andere bussen volgen tot Orlando en daarna meteen naar huis LOL. Zelfs de bus die onderweg stopte bij een benzine station zijn wij (in tegenstelling tot anderen) niet gevolgd. Dat is dan net die grens oversteken vind ik. Maar ja een uitnodiging van Donnie slaan we volgende keer dan niet af.

De Orlando show was ook weer super. En in Orlando hadden we een meet n greet voor de show. We hadden van te voren een groep gevormd met vrienden. Kwam goed uit want we waren met zijn 10-en en voor elke New Kid waren er twee die dezelfde persoon leuk vonden. Ok ik vind zowel Jon en Joe leuk, maar het maakte me compleet niet uit of ik dan naast Joe of Jon of compleet iemand anders zou staan. Maar goed perfecte groep dus voor de foto. Nou wat tijdens die Meet n Greet gebeurde dankzij de goede zorgen van en Joe en Jon zal ik echt nooit meer vergeten. Kat, een van mijn vrienden kreeg in ene vlak voor we ze zouden ontmoeten een mega paniekaanval en wilde niet meer naar binnen. Wetende dat ze er spijt van zou krijgen hebben we haar als team massaal naar binnen geloodsd en zijn als groep meteen naar Jon gelopen, haar favoriet. Die wist even niet wat hij zag toen we met zijn allen op hem kwamen aflopen (ook hij heeft paniekaanvallen dus daar was ik wel even bang voor). En hij keek mij vragend aan. Dus ik maar verteld dat ze het even te kwaad had en niet meer naar binnen wilde maar dat we dat natuurlijk niet konden laten gebeuren en of hij haar alsjeblieft op haar gemak wilde stellen, want hij is haar favorite. Ondertussen begon ze nog meer te shaken en ik wilde haar ook niet loslaten. De rest ging naar hun favoriet dus Kat en ik stonden bij Jon. Joe vroeg even snel "You got it Jon?" waarop die bevestigend knikte. En Jon moest toch even snel aan me vragen "This is a bit more than just overwhelming right?" Ehm dat klopt...waarop hij haar meteen op ooghoogte recht aankeek en zijn armen om haar schouders en dat ze gewoon moest ademhalen en dat alles goed was en stelde haar ondertussen vragen als of ze uit Orlando kwam en wat voor huis ze had en of haar man dit wel goed zou vinden dat soort dingen en of het nu beter ging. Ondertussen was de andere Susanne naar Joe gelopen en liep even met hem te smoezen. Achteraf hoorde ik dat ze Joe verteld had dat zij en ik allebei hem als favoriet hadden en dat ze nu bang was dat ik niet naast hem op de foto zou staan omdat ik me zorgen maakte over Kat en dat er niet in ene iemand anders tussen moest komen terwijl ik bij Kat en Jon stond. En in ene voelde ik een een arm om mijn schouder en werd omgedraaid. En kijk Joe recht in zijn gezicht. "Hey Honey is your friend ok?" Op mijn "I guess so looks like Jon's taking good care of her" zei hij in ene "Good you're staying with me so don't go anywhere ok..." Vervolgens kijkt hij me nog even aan en zegt "Hey I know you...didn't you live in L.A near me?" Gevolgd door een mega grote glimlach en voordat ik verder iets kon zeggen voel ik een andere hand om mijn schouders en word ik richting Jon getrokken. "Your friend is ok now. That was so nice of you to help her. So how are you doing honey? It's so nice to see you again. Let me give you a hug". Joe laat me even los en ik word door Jon met twee armen mega omhelst. Dus ik heb hem maar even bedankt dat hij haar zo goed heeft opgevangen. Wilde hij niets van weten en gaf me nog een mega hug en een zoen op mijn wang. Mijn dag kon al niet meer stuk. En Joe greep me ondertussen ook weer vast. Sta ik in ene met Joe's en Jon's armen om me heen. Leuk maar het was juist de bedoeling dat Kat naast Jon op de foto zou staan, ik heb al een foto met Joe en Jon van de vorige meet n greet, nu was het haar beurt. Moest Jon erg om lachen. Dus Kat tussen mij en Jon in en ik en de andere Susanne naast Joe. Toen de foto was genomen kreeg ik nog een hug van Joe (met een Take Care hun) en van Jon (een Enjoy the Show and see you soon) en op de weg naar buiten ook nog van Jordan. Toen het allemaal gebeurde, wist die echt even niet wat hij moest doen. Hij stond er letterlijk bij en keek ernaar, terwijl Jon zijn broer alles deed om Kat maar op haar gemak te stellen. Maar nu kreeg ik een omhelzing en de vraag of alles goed was. Yup nu wel LOL. Danny en Donnie heb ik tijdens de meet and greet niet eens gezien. Ze waren er wel, maar ach die had ik al in Ft Myers begroet dus prima.

Maar dit is dan de foto...



Van link naar rechts...

Danny, Carry, Lindsay, Donnie, vriendin van Carry, vriendin van vriendin van Carry, Susanne, Joe, ik, Kat, Jon, Michelle (achter in), Tania, Jordan en Wendy (Tania's friend).

Deze hele groep is vrienden dankzij de reunie bij elkaar zeg maar.

Lindsay, Kat en ikzelf komen uit Orlando. Michelle komt uit Key West. Tania en Wendy komen uit New Orleans en Carry is dan een bekende van Lindsay uit Panama City ook in Florida. Ik ken Lindsay, Kat, Michelle, en Tania nu ruim een jaar. Met Lindsay, Kat en haar man, TC (een andere meid die er niet bij kon zijn deze keer), en Missy (is er ook niet bij) gaan we vaak uit eten en even naar de film. Die andere Susanne ken ik pas sinds een week en is een goede vriendin van Kat en inmiddels ook van mij. Ik vind het nog steeds gaaf dat zo'n groep vrienden op zijn leuke manier ontstaat. Maar je maakt dat zeker tijdens concerten ook zulke leuke dingen met elkaar mee, dat schept gewoon een band.

De heren "ken" ik nu al een jaar of 20 LOL. Het is leuk om te zien dat als je ze wat vaker ontmoet hebt dat ze je nu gaan herkennen en dingen van eerdere ontmoetingen gaan aanhalen. En ze zijn zo vreselijk down to earth da's echt niet normaal meer. Ik kan daar nog steeds niet over uit. En elke keer als ik ze zie worden ze nog vriendelijker en meer open.

O ja ook nog een leuk detail. Behalve de heren en Carry en ikzelf staan de rest van de meiden op hakken. Ik ben hier vaak dus net wat langer dan anderen terwijl ik in Nederland (of nee eigenlijk ook in de rest van Europa) dus verreweg de kleinste was. Hier ben ik in ene gemiddeld qua lengte LOL. Iets was de heren tijdens de afgelopen tour door Europa ook is opgevallen. Ze zeiden dat ze zich midgets voelden naast de Europeanen en dat er vast iets in het water zat. Dat was naast "Europe is great" het tweede wat uit hun mond kwam in een videoblog vanuit Europa LOL.

Comments:
Je echt een superfan! Leuk dat je zo een hele groep vrienden hebt en dat jullie deze ervaring hadden! Groetjes!
 
Wow! Wat een leuk en spannend verhaal heb je weten neer te zetten! Ongelooflijk, dit moet een SUPER dag voor je zijn geweest, zo dichtbij alles. Wat ontzettend leuk voor je! :-)

Dit komt wel goed zo... hehe
 
@Annemiek en Martin:
Dank jullie.

Ja dit was echt een super ervaring. Misschien zelfs wel de laatste voor de heren weer hun eigen leven oppakken, dus mooi dat deze zo gaaf was.
 
Nou, jij hebt genoten, dat valt aan je hele verhaal af te lezen. En toch heel leuk dat ze zoveel aandacht aan hun fans gaven. Lijkt me heel bijzonder om mee te maken. En nu ga je zeker weer plannen maken voor een volgend concert? ;-)

Groetjes Tina (en ja, ik wist nog wie je was, al kom ik niet meer zo heel vaak op de forums ;-D).
 
Test
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?