Saturday, April 18, 2009

 

Eerste Sale

Hier weer even een update. Het weer is, hoe kan het ook anders, nog steeds lekker warm. Van de week waren er wat Tornado waarschuwingen maar Orlando is er goed vanaf gekomen. Enkel wat harde rukwinden maar verder niks.

Eergisteren mijn eerste TimeShare "verkocht". Was wel kicken. Ik zeg wel verkocht maar ik heb ze eigenlijk alleen gewezen op hun opties. De onderhandeling en uiteindelijke verkoop is gedaan door een medewerker met een real estate vergunning. Die heb ik nog niet dus ik mag nog geen koop sluiten. En ik loop dus ook de commissie mis, dat was wel balen. Mijn salaris is toch wel beduidend minder. Maar het voelt hoe dan ook goed. Nu had ik wel een makkelijke koop want het echtpaar vertelde me al bij aankomst dat ze willen kopen in Orlando, het was alleen een kwestie van bieden wij waar zij naar op zoek zijn. Op mijn vraag waar ben je dan naar opzoek...dicht bij Disney, SeaWorld en Universal voor de kids. Nou mooi daar liggen wij dus middenin, en daar zijn we meteen de enige TimeShare mee. Apartement was ook nog wat ze zochten, en hun dochtertje was weg van de mini golf baan op het resort dus mooi. Die deal was snel geregeld. Ze hadden nog even wat twijfels over de kamer die ze hadden toegewezen gekregen, dus die hebben we voor ze veranderd tot grote tevredenheid. Gisterenavond werd ik door een enthusiaste family gebeld dat ze nu al uitkijken naar de volgende vakantie, en bedankt voor alle hulp. Kijk daar doe ik het voor.

Eergisteren met het team naar een nieuw restaurant hier in de buurt geweest, om mijn verkoop te vieren. Het restaurant heet O' Charleys ( http://www.ocharleys.com/ ) en is een keten maar ik had er nog nooit van gehoord. Het was een gezellige sfeer en goed eten. Dus daar ga ik zeker vaker een keer heen. En de sfeer in het team is ook leuk. Er is langzaam aan een hechte groep aan het ontstaan. Da's wel leuk om zo te werken en verademend ook.

Gisteren en vandaag lekker vrij Dus straks even lekker duf een videootje (oh nee DVD-tje) kijken op de bank en dan morgen weer aan het werk. Nieuwe week, nieuwe gasten, nieuwe kansen.

Comments:
Gefeliciteerd met de eerste verkoop! Dat geeft moed en je voelt je beslist zekerder na de eerste deal! :-)

Jammer dat je geen kommisie krijgt. In Vegas kreeg Tova wel kommissie bij elke verkoop, ook al deed ze de uiteindelijke deal ook niet zelf, maar (net als bij jou) wees ze de mensen op de opties.

Maar je redt het wel... Straks rijd je ook in een mooie Bentley Azure rond in Orlando! :)
 
Gefeliciteerd ,Dat moet inderdaad een goed gevoel geven. Wel jammer dat men dan ook geen split commissie doet.

Maar het gaat vast goed komen in de toekomst. Zorgen dat je die license zo snel mogelijk kunt halen.

gr petra
 
Gefeliciteerd met je eerste sale! Dat doe je goed, al moeten ze bij een tweede sale toch eens komen met een commissie, als is het maar een deel. Vind ik.
 
Lijkt me wel een fijn gevoel, hoor, de eerste keer dat je wat verkoopt. Gefeliciteerd. Wel heel leuk dat de familie je nog belde om te laten weten hoe blij ze waren met hun aankoop. Je zult onderhand wel wat meer ervaren zijn in deze baan. Heb je er nu ook al een verkoop helemaal zelf gedaan?
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?