Wednesday, May 06, 2009

 

Met dank aan Oprah

Vanmiddag even lekker een gratis maaltijd bij KFC gehaald. Oprah Winfrey biedt aan het hele land coupons aan die je kan uitprinten voor een gratis 2pc grilled chicken meal. Ja daar zeg ik natuurlijk geen Nee tegen.

En druk dat het was bij de KFC. De hele rij had van die coupons. Ik geloof van de 10 mensen voor me in de rij er eentje geen coupon had, en de rest achter me had ook alleen maar coupons. De jongen achter de counter werd er wanhopig van. Tja...

Maar lekker was het wel...Gegrilde kip met een biscuit, coleslaw en sperziebonen...


Verder alles goed, Het wordt steeds warmer hier dus de zomer komt eraan. En nu ik veel buiten ben krijg ik ook weer een goed kleurtje. Jammer dat we dan geen shorts aanmogen.

Ik kreeg net een mailtje van een jong echtpaar uit Michigan, die een internet reisbureau heeft, en die ik heb rondgeleid van de week. Nog even bedankt voor de goede zorgen en dat ze dan wel niet gekocht hebben, maar dat ik veel talent heb om het ver te schoppen in sales en dat ze hiervan onder de indruk waren. Of ze me mochten benaderen als ze iemand in Orlando nodig hadden. Toch leuk.

En ik hoor dat wel van meer ook op het resort, zelfs van mensen die ik niet eens ken maar die me dan hebben zitten observeren als ik op tour was en aan de tafel zat met gasten. Ik schijn iets over me te hebben waardoor ik een erg prettig verhaal afsteek en de mensen geanimeerd bezig hou en dat ik er vaak zo dichtbij was om een deal te sluiten. Allemaal verzekeren ze me dat die deals vanzelf wel gaan komen zodra ik wat meer ervaring heb. Leuk maar het is hoe dan ook frustrerend dat de deals nu niet komen. Fijn dat iedereen nu zo tevreden is, maar ondertussen moet ik dan wel zien te verkopen en dat is na de ene verkoop nog even niet gelukt. Als iedereen maar in me blijft geloven zoals ze nu doen, dan komt het vanzelf wel goed. We zien wel. Kan er op dit moment even niets aan veranderen. Ach ja...

Comments:
Je hebt duidelijk de gave, gewoon geduldig blijven. (zegt ze terwijl ze zelf absoluut ONgeduldig is;-)) en ja, Leuk van Oprah dat we allemaal coupons hebben gekregen!
 
Wel leuk dat je die complimenten krijgt. De rest komt wel.
 
@Bibi
Dank je. Tja geduld is een schone zaak...heb ik dus ook niet veel van. Maar dat komt wel goed.
Heb je jullie coupns nog gebruikt LOL

@Annemiek
Dank je.

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?