Monday, May 25, 2009

 

Weer zijn gangetje

Leven is weer terug naar normaal. Nou ja voor zover dat mogelijk is dan. Ik wil hierbij even iedereen bedanken voor de fijne wensen en steun. Het was een mooie dienst heb ik gehoord en ik heb hele mooie fotos gezien. Gaaf.

Verder gaat hier alles zijn gangetje. Ben hard aan het studeren voor mijn Real Estate Sales examen. Ik heb de cursus dan wel gehaald maar moet nu nog examen voor de staat Florida doen. Hopenlijk heb ik dit dan in Juni binnen.

Het weer is hier op dit moment een stuk minder. Het is al vanaf vorige Maandag continue aan het regen met hier en daar een droge periode. Vooral aan de Oostkust van Florida komt het met bakken naar beneden. We hebben wel regen nodig hier, maar het mag nu wel weer even ophouden. Mijn auto is schoon genoeg gespoeld nu. Schoner kan bijna niet.
Dat was het weer even. Kort dit keer maar hopenlijk volgende keer weer langer.

Comments:
Is de kusrus voor de staat Florida een soort van aanvulling op je Real Estate kusrus en dan met name de wet in Florida? Of zie ik dit verkeerd?

Die heb je ook zometeen op zak hoor! :-)

Ook in Colorado regent het de laatste tijd veel meer dan normaal. Niet door de weeks, maar in de weekenden als ik thuis ben regent het steeds. Het begint echt letterlijk vrijdagmiddag tot en met zondagavond. De rest is het lekker warm, zonnig en droog.

Ik haat regen. Dacht er vanaf te zijn toen we Nederland achter ons lieten. :-(
 
@Martin

De cursus moet je verplicht halen voordat je doormag voor het examen van Florida. Pas als je het examen van Florida ook gehaald hebt, dan mag je echt in de real estate sales in de slag en commissie vangen. Je kan ook aan de slag zonder papiertje maar dan moet je een salaris krijgen en veel bedrijven hier doen dat niet of enkel alleen voor korte tijd totdat je je licentie hebt.
 
:-)

Thanks!
 
Happy Birthday Suus!!!
 
Susan,
Ik heb geprobeerd je te mailen maar dat lukt steeds niet. Nog gecondoleerd met je opa, is veel te snel gegaan maar geeft aan waarom hij nooit naar het ziekenhuis toe wilde. Wel mooi dat hij nog bij huis langs is geweest.
Heel veel sterkte daar met name met je studie.
Groet uit Friesland,
Margé
 
@Martin Thanks :-) Hoe wist je dat nu weer LOL

@Marge
Hey hoe is het?
Dank je. Ging ook te snel maar gelukkig heeft hij er niks van meegekregen. Hoe is het in Fryslan?
Heb je 00 1 voor het nummer geprobeerd?

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?