Friday, June 12, 2009

 

AdSense

Ja ik dacht dus "Weet je wat...ik ga dat Adsense proberen". Je krijgt automatisch wat links voor websites die linken aar iets wat op je site vermeldt is. Een paar kliks en er komt geld binnen...op mijn Engelstalige site pakt hij leuk dingen die linken naar Immigratie, Visas, NKOTB, etc dingen die ik ook gemeld heb. Op deze site krijg ik links naar tatouage shops (per ongeluk express fout gespeld)...hmja ok...En ik zweer dat ik toch echt nergens zo'n ding heb...

Ik mag wat voor links dan ook zelf niet aanklikken dus voor wie even zin heeft om te klikken...het kost je niks en je wordt doorverwezen naar de google zoekresultaten voor dat onderwerp.

Kijken of dit wat verandert...
Real Estate, New Kids on the Block, Home Depot, Gamma, immigratie naar de USA, RV rentals, google, Walmart, eieren, pancakes, melk....ik denk dat ik het hier maar even bij hou.

Comments:
Hahaha...Wij willen bewijs dat je geen tattoo hebt, dus kom maar op met de foto's! :-)

LOL!
 
Nu ik het op jouw blog zie, vind ik het toch niet zo overheersend, als ik vreesde. Ik denk er ook al een tijdje aan het in te stellen. Misschien toch eens proberen, ik kan het er altijd weer afhalen. Heb je al iets verdiend ermee? Is het de moeite waard?
 
Ik heb het er ook op staan. Maar of er wat op binnen komt is afwachten. Maar ik vind het leuk dat die optie er is in elk geval.
 
@Martin
Voor jullie een vraag voor mij een weet ROFL

@Kasaka
Ik ben er nog mee aan het experimenteren. Er zijn verschillende formaten die je op je blog kan zetten. Ik heb de minst opvallende gekozen. Ben nu ook aan het kijken naar een search engine op mijn site, maar daar schijnt weer van alles aan vast te hangen.
In twee dagen heb ik nu $4 verdiend zonder er echt wat mee te doen. Ze gaan pas betalen bij $100. Maar ja alle beetjes helpen en het is wel grappig om te zien dat er inderdaad geld verdiend wordt als er geklikt wordt.

@Bibi
Zo dacht ik er ook over. Je hebt er niks mee te verliezen dus ik wacht het wel af.

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?