Wednesday, July 08, 2009

 

Adsense

Misschien hadden jullie het al door. AdSense (die kleine advertenties) staan niet meer op mijn site. Zelf had ik geen probleem met die kleine advertenties, maar Google vond mijn website kennelijk niet leuk.

Een week terug kreeg ik in ene een e-mailtje dat men van Google besloten had om mijn Adsense Account te blokkeren, want men vond dat mijn site een bedreiging vormde voor hun adverteerders. Maar wat die bedreiging dan was wilde men ook weer niet zeggen. Nee da's handig.

Maar ik wilde wel weten wat er dan in hemelsnaam zo bedreigend aan mijn weblog was en heb bezwaar aangetekend. Kreeg net een e-mailtje dat hartelijk dank voor het bezwaar maar nee mijn site vormde nog steeds een bedreiging voor adverteerders, dus ik ben voor altijd geblokkeerd voor AdSense en mag ook geen nieuwe account aanmaken. En men gaf een link naar een pagina met meer informatie. Van wat ik begreep is er teveel geklikt op advertenties.

Dus bij deze. Geen advertenties meer. Just FYI

Comments:
Hey Sue,
Die advertenties zijn me eerlijk gezegd nooit opgevallen!
Trouwens, het bevalt me hier in Miami heel goed.
Groetjes,
Emiel (Miami).
 
Wat raar. Het is nogal grof en beledigend, de manier waarop ze je aanschrijven. Hopelijk heb je wel je geld binnen gehad, omdat er zoveel op geklikt is.

Maar als jou weblog een bedreiging is, dan weet ik het ook niet meer.

Ze hebben in Amerika wel meer 'vreemde' dingen die ze nogal beledigend richting hun klanten durven te sturen.

Wij wonen alweer meer dan 4 1/2 jaar in Amerika, hebben nog niet een sekonde betalingen te laat gemaakt. Alles wordt op tijd betaald en vaak zelfs 2 weken voor de uiterste betaaldatum, hoe groot het bedrag ook is dat betaald moet worden. Mijn credit report geeft dan ook aan dat wij altijd alles op tijd hebben betaald.

Dan ineens krijg je diverse brieven van credit card maatschappijen opgestuurd, waarin doodleuk staat: "Gezien uw betalingsverleden hebben wij besloten de limieten op uw credit cards te verlagen."!!!

Dan schiet je toch uit je slof? Ik ook bezwaarschriften ingedient en je krijgt gewoon dezelfde hatelijke opmerking terug dat door mijn betalingsverleden de limieten zijn teruggedraaid.

Ongelooflijk dat zoiets kan en mag. I'm really pissed now.

Maar hey, it's the American Way van klantenbinding denk ik dan maar.
 
@Emiel
Ze waren ook niet echt in het oog springend LOL

@Martin
Nee geld heb ik niet gehad. Maar die paar dollars daar maak ik me niet druk om. Het gaat me meer om de abruptheid. In ene is je website een bedrieging en zonder uitleg wordt het hele verhaal afgesloten. Ik ben allang blij dat het hele weblog niet is afgelosten. Ik bedoel als mijn blog al een bedreiging vormt, wil ik niet weten wat een weblog met een hoog aantal bezoekers doet. Ach ja. Het is niet anders.
 
@Martin
Dat is inderdaad vreemd van je creditkaarten. Ik bedoel jou kennende maak je er geen misbruik van en betaal je alles netjes af.

Gaan ze nu de jacht openen op mensen met een korte krediet geschiedenis? Belachelijk. Trouwens met 4.5 jaar heb je toch al aardig wat opgebouwd lijkt me.

Maar inderdaad je doet er niks aan en het is erg frusterend.

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?