Saturday, July 04, 2009

 

Happy 4th


Gisteren hebben 1000 mensen de Oath of Citizenship gedaan in het Magic Kingdom in Walt Disney World Florida. Gaaf...
De foto is van internet met dank aan de Orlando Sentinel. Hopenlijk kan ik mijn eigen Swearing In ceremony ook in Magic Kingdom doen in de toekomst. Lijkt me heel tof.

En hier de link naar de video, met dank aan Walt Disney Parks. Ik kreeg de video niet direct gepost op de website, dus via de link kom je op YouTube en de video van de ceremonie gisteren. Rillingen over mijn hele lijf dan kan ik je wel zeggen.

http://www.youtube.com/watch?v=tvhIQuObFus

De Hall of Presidents in Magic Kingdom is ook weer geopend. Nu met President Obama toegevoegd aan de presentatie en een hele nieuwe show. Moet toch weer snel een Disney jaarpas kopen zodra het kan.

http://www.youtube.com/watch?v=T1J4Wachgcw

En na jaren is ook de kroon van de Statue of Liberty weer open.

Hier verder alles goed. Weer is nog steeds lekker warm.

Happy 4th in elk geval en Xerxes gefeliciteerd met je 17-jarig jubileum in de VS.


Comments:
Ik ben er stil van, en ook ontroerd. Hopelijk kan ik het ook daar doen wanneer het zover is!
(Wat een domme opmerkingen staan er overigens weer tussen bij de comments op youtube)
 
Nog een paar maanden, dan ben ik ook aan de beurt om American Citizen te worden! LOL! Om eerlijk te zijn, vind ik het eigenlijk best wel eng, haha... Ik hou niet zo van de hele poespas er omheen. Ik heb liever dat het gewoon per post gaat, maar helaas... ik zal ook netjes gekleed moeten verschijnen.

Maar... het zal het dubbel en dwars waard zijn. Ik ben benieuwd hoe het voelt om American Citizen te zijn en je je echt American kunt noemen.

Mooie filmpjes heb je geplaatst, was erg leuk. :-)

Happy 4th of July!
 
@Bibi
Ik had de commentaren op youtube nog eens niet zien staan. Pagina 2 is een stuk beter overigens.
Ik hoop ook dat ik het daar mag doen. Hangt ervan af hoe lang de procedure duurt, maar al;s het zover is ga ik het zeker aankaarten dat ik het graag daar wil doen. Je weet nooit.

@Martin
Spannend zeg, nog maar een paar maanden. Ik ben heel benieuwd naar de hele procedure en papierwinkel etc.
De poespas hoeft voor mij ook niet, maar maakt het aan de andere kant ook wel weer speciaal. Het lijkt me een heel welcome gevoel dat ze er zo'n show van maken. En om het in DisneyWorld te doen met 1000 anderen lijkt me dan wel weer gaaf.
 
Ik hoop niet dat ik helemaal naar Disney World moet reizen, hahaha... Hopelijk kan het gewoon in Ft Collins plaats vinden, of in het uiterlste geval in Denver.

LOL!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?