Friday, July 31, 2009

 

Paar deals

Laatste post is alweer van 11 dagen geleden, dus ik dacht ik post weer wat.

Alles gaat hier nog steeds goed. Heb inmiddels 2 definitieve deals, en 1 die als het goed is dinsdag definitief rond komt. Geen slecht begin. Iedereen klaagde dat het een erg rustige week was, dus dat betekend dat het alleen maar beter kan worden. Mij hoor je niet klagen. Het leek er even op dat ik afgelopen weekend nog een deal rond zou krijgen, maar die man komt steeds niet opdagen. Maar goed dat zijn eigenlijk wel uitzonderingen. En niet iedereen die binnenloopt zal ook een deal worden, maar ja dat hoort erbij.

Het werk zelf bevalt harstikke goed. Collega's zijn erg aardig en echt oprecht behulpzaam. Beetje een familie achtig gevoel en dat bevalt me wel.

Nadeel is dat het op commissie basis is, en dat het even kan duren voordat dit door de apartementen complexen betaald wordt, maar ach er zit behoorlijk groot potentieel in dit bedrijf dus ik heb er wel vertrouwen in. De apartementencomplexen betalen pas als de huurder definitief is verhuisd. Ik heb mensen geplaatst die in September gaan verhuizen en dan kan het nog 2 maanden duren voordat er daadwerkelijk geld is. Schiet niet echt op op die manier. Nou ja we zien wel. Ik ben in elk geval actief bezig in Real Estate en dat is al een goed gevoel. En er zit dus wel degelijk geld in real estate, alleen het gaat even duren voor een en ander binnen komt. En het werk is erg leuk en je komt veel mensen tegen en praat met veel mensen. Dat bevalt me wel.

Verder werd ik vandaag staande gehouden door een medewerker van het apartementencompex waar ik woon. Of ik niet in de real estate zat want ze wist wel mensen die een huis willen kopen en die wil ze graag aan mij refereren. Ik ben namelijk altijd zo begripvol als er wat aan de hand is en altijd vriendelijk als ik op kantoor binnenstap. Dus zei ze ze gaat ervan uit dat ik dan ook zo naar klanten toe ben en wil mij dan graag helpen met klanten. Toen ze ook nog hoorde dat ik in de verhuur zat vertelde ze me dat ze graag wil dat ik haar help een woning te zoeken.
Maar goed wel natuurlijk nog de vraag of ze ook daadwerkelijk bellen, maar het is in elk geval goed om op die manier mijn naam overal neer gelegd te krijgen.

Verder ben ik vandaag begonnen bij de Marriott Vacation Club. Marriott (van de hotelketen) heeft ook timeshare en ik ga op hun call center werken voor een paar uurtjes per avond voor 4 avonden in de week. Ik ga vakantiepakketten verkopen. De mensen die we bellen hebben al als gast verbeleven op het resort of hebben informatie opgevraagd over de vakantiepakketten.
Ze lijken bij Marriott erg relaxed te zijn qua targets. Ze geven mensen dus echt een kans om een en ander onder de knie te krijgen. Bevalt me wel. En er lijkt net al op het real estate kantoor een familie sfeer te hangen. Ik ben benieuwd.

Dus tja we zien wel. Op zich gaat het dus goed, het is alleen even vreselijk frustrerend dat je niet meteen geld ziet als bijvoorbeeld huurders getekend hebben.

Comments:
Jee je bent goed bezig zeg, kennelijk heb jij de 'x' factor voor real estate:-)
 
@Bibi
Ik hoop het LOL

Sue
 
Kom je wel rond, als je verder geen inkomen hebt en zo lang op je geld moet wachten?

Het is wel 'normaal' hier, zo'n systeem, maar je wilt toch niet op een houtje bijten tot je je geld hebt. Je onkosten gaan ook door.

Maar, je doet het schijnbaar goed en als vandaag of morgen de ekonomie weer aantrekt, dan stroomt het geld vanzelf binnen!!! LOL!

Hang in there! :-)
 
@Martin
Thanks. Het is inderdaad even doorbijten, maar that's life. Het komt wel een keer goed.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?