Sunday, August 30, 2009

 

Stil

Het is een tijd stil geweest. Ik kom eigenlijk op het moment tijd te kort. Er is veel gebeurt, en nog veel gaande. Real Estate gaat ok. Het gaat me iets te langzaam eigenlijk, maar dat komt hopenlijk vanzelf wel. Ik heb van de week een deal gemaakt en vorige week ook. Niet veel, maar beter dan nietsen het zal vanzelf wel aantrekken. Scholen zijn weer begonnen dus we zitten nu in een rustige periode tot iedereen weer gesetteled is en aan verhuizen gaat denken LOL. En ik ben nu met mijn eerste koper bezig. Hopenlijk gaat daar binnenkort ook wat uit voortkomen.

Verder gaat alles eigenlijk zijn gangetje wel zo'n beetje. Het weer is nog steeds lekker.

Hopenlijk binnenkort meer. Dit is volgens mij mijn korste bericht ooit.

Comments:
Liever een kort berichtje dan helemaal geen berichtjes! LOL!

Wij zitten ook in een langzame markt op dit moment en ik begin het de laatste maanden ook te merken dat de omzet wel heel erg laag geworden is.

Maar... eens komt de dag dat alles weer aantrekt. Rotter als nu kan bijna niet! LOL!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?