Friday, November 06, 2009

 

Alles OK

Ik heb geen flauw idee wat voor nieuws, in welke vorm, en of het uberhaupt Nederland heeft bereikt. Maar voor het geval dat toch maar even een berichtje.

Een of andere gek heeft vanmorgen in downtown Orlando zijn wapen geleegd op ex-collega's (van die man dus, niet van mij) en daarna is een urenlange zoektocht met afgesloten snelwegen en scholen die onder lockdown waren, naar die man geweest. Die man is inmiddels gevonden en uiteraard gearresteerd.

Ik zit absoluut niet bij Downtown Orlando in de buurt, en ken gelukkig ook niemand die er eventueel door geraakt is.

Maar goed zoals is gisteren een mega gek was op een basis in Texas, hebben we hier in Orlando dus ook zo'n gek. Ik wil niet eens beginnen te bedenken waar de nabestaanden van de slachtoffers, en de overlevenden van beide incidenten doorheen gaan.

Comments:
Nee, bericht heeft, voor zover ik weet, (zal zo eens de kranten lezen) ons nog niet bereikt. Maar ja, Texas wel en dat heeft nu de aandacht.

Goed trouwens dat je de schoenen terug hebt gebracht. Kijk eens bij Reebok voor zwarte. Daar wil het nog wel eens lukken. Heb vorige maand in Las Vegas zwarte reeboks gekocht (in een outlet). Moet wel zeggen dat er in de ene outlet helemaal niets was en in de volgende heel veel....
 
Vreselijk en het lijkt wel een virus!
 
hallo Sue,

Ik probeer al 2 maal een email te sturen, maar weet niet of je die ontvangen hebt.
Is je email nog hetzelfde.
Laat even wat weten.
 
Vreselijk allemaal die schietpartijen. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk, maar helaas is het de harde realiteit!
 
Verschrikkelijk zo een schietpartij :(
 
Sue, je hebt een award gewonnen met je blog. Kijk maar op mijn blog. ;-) (Nouja het staat er nu nog niet, maar ben er mee bezig ;-) )
 
@Dick
Hi ja e-mail address is nog steeds hetzelfde. Telefoon nummer ook. Zitten jullie ook nog in Orlando?

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?