Sunday, November 22, 2009

 

Award

Jawel mijn blog heeft een heuse award gewonnen.


Dit is een award voor een creative blogger en die eer is me toebedeeld door Petra in North Carolina http://staceyconnor.blogspot.com/

Ik ben zeer vereerd. En dit is de reden waarom:

"Sue, is na het winnen van een green card naar Orlando verhuisd en ondanks de moeilijke tijden redt zij zich heel goed, vind ik. En heb daar enorm veel bewondering voor. Dus ook zij een award!"

Petra hartelijk dank. Dat doet me goed.

Nu moet je er natuurlijk wel wat voor doen zo'n mooie award. Ok hier gaan we dan:

1. Plaats de award en het berichtje op je weblog.

Dat heb ik net gedaan (zie hierboven)

2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven

Geregeld (zie wederom hier boven LOL)

3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten.

Jeetje 7 dingen...goeiemorgen...en dan ook nog eens die niemand weet...ok hier gaan we:

-Ik drink mijn coffee met melk en suiker;

-Mijn favoriete kleur is rood;

-Morgen ga ik bij Universal Studios in Special Events beginnen (zie volgend blog);

-Mijn favoriete donut is een jelly filled donut;

-Ik niks van horror films moet hebben en ik Saw 2 (of was het 3) louter en alleen doorstaan heb omdat Donnie Wahlberg erin speelt;

-Ik vind dat ik nodig weer eens wat fotos op dit weblog moet zetten;

-Ik eigenlijk best wel een keer in een cabrio wil rijden, maar dat nog steeds niet gedaan heb. Ik neem me elk jaar voor om een cabrio voor mijn verjaardag te huren, maar tot de dag van vandaag is dat er nog steeds niet van gekomen. Misschien komend jaar dan.

4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen

En daar lopen we vast. Van de bloggers die ik in mijn hoofd had, heeft bijna iedereen inmiddels al een award mogen ontvangen, of hebben mij er een gegeven. De award doorgeven aan 7 ga ik dus niet redden.

De weblog die ik wel een award ga geven is die van Michel en Manuella. Zij verhuisden bijna een jaar geleden op een L1 visum met hun twee zonen naar Texas. Geweldig hoe zij het doen dat toch maar even mooi voor elkaar hebben gekregen. Ze hebben zojuist hun eerste Amerikaanse huis gekocht. Toppie. En dat niet alleen, een en ander wordt leuk een creatief bijgehouden op onderstaande weblog.

http://www.meilink.net/index.php?page=weblogpage

5. Plaats een link naar deze 7 bloggers

Zie hierboven

6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven

Komt in orde.



Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?